Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Hur funkar Happypancake?

Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 18:32:18 följande:
    Jag glömde en sak där om bilder och det är att ett leende ser trevligt ut :) Det gäller ju att maxa sina chanser hur man än ser ut! För det är ju precis som du säger, profilbilden är viktig. Om den syns dåligt går jag ändå in på profilen och tittar gärna på alla bilder som finns.

Bilder som är bortkastad tid för mig är allt annat som inte föreställer mannen i fråga. Däremot bra om han visar sig med eventuella husdjur, då vet man direkt om det passar eller inte.
    Är inte så viktigt med bild kan jag tycka, hellre en ärlig beskrivning om vem du är.
    Gillar att få lite "tuggmotstånd" med kvinnor.
    Fått en hel del  på HP genom åren men slutade i ett 10 -års förhållande.
    Hade min "Summer of love" helt klart. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 19:48:39 följande:
    Jag läste nånstans att män bör vara på gränsen med jämnåriga kvinnor, lite småfräcka. Han ska gå över gränsen, men inte för mycket. Hon ska känna att han inte bara är en snäll, trevlig man, kanske lite väl snäll, han vill HA henne också. Kanske sånt vi lite mer försiktiga män bör göra lite mer, visa den sidan.
    .... och du är fortfarande singel antar jag ....
  • Anonym (?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 20:02:08 följande:
    Det låter som en Raskenstam det finns några få sådana män som lyckats lura massa kvinnor på pengar 
    Kanske det .... men det finns betydligt fler kvinnor som vill ha sex men inte vågar erkänna det.
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?