Inlägg från: Anonym (Sammalika!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sammalika!)

Hur funkar Happypancake?

Upplever att det är lika dant på alla dejtingsidor.
    Här på fl gnäller män om att kvinnor aldrig tar kontakt och jag som tar kontakt med män på dejtingsidor blir helt ignorerad. 
    Jag är en helt vanlig människa och skickar till helt vanliga män, men noll respons. Undviker gymkillar, "snygga" män, chefer/egenföretagare osv. men nada respons ändå.

Får höra att jag ser bra ut, att jag har sexig kropp/rumpa. Jag har bra ekonomi, bra jobb, styr på livet osv. och det enda jag tydligen attraherar är smällfete arbetslösa Gunnar 63 år som bor 25 mil bort... Det är endast sådana män som hör av sig - och dem har ju jag då så klart inte swipat höger/tryckt gillar på.

Har helt gett upp nätdejtandet. Har inga problem att få sex så jag får väl nöja mig med det och leva med katter övriga tiden resten av livet.

• Anonym (Sammalika!)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-10 09:04:10 följande:
    Skulle du helst vilja träffa gymkillar, snygga män, chefer? En hunk skulle inte skada, nån som är högre än en 7:a?
    Jag skriver ju att jag undviker dem för att de inte intresserar mig. Och att jag är medveten om att jag inte är så attans snygg att en riktigt snygg man skulle vara intresserad av mig.
    Jag vet alltså vad jag har att erbjuda och söker något likvärdigt. 

Och eftersom jag själv inte är överviktig och arbetslös så lockar inte män som är det ett dugg. Däremot en normal man som inte dör av att röra på sig - det lockar.
    Jag vill träffa någon som både vill och har tid att umgås och inte bara för att sova/knulla tillsammans så lockar inte egenföretagare eller högre chefer heller.
  • Anonym (Sammalika!)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-10 09:56:00 följande:
    Du skriver att du är en helt vanlig kvinna och skriver till helt vanliga män. Skulle du ändå helst träffa en man som är i en annan liga? 
    Vad är det du inte förstår? Jag skriver ju att jag inte vill det. 
    Övertydligt då: NEJ jag vill INTE träffa en man i någon annan liga - vad nu det är...

Jag vill ha någon som är som jag. PUNKT!
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?