Inlägg från: Anonym (Oklart) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oklart)

Hur funkar Happypancake?

Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 18:31:53 följande:
    Du skrev "börja som jag gör", det är ungefär samma sak. Du tycker att andra ska göra som du gör. För då är det bra och dom gör rätt.

Ja, jag har kvar min profil för man vet aldrig. Jag tänker att en vacker dag så kanske HON dyker upp där. Många tycker att jag ska ge upp eftersom det inte gått nåt vidare.

Resten där håller jag med om. Tror många vettiga män beter sig som folk på dejtsidor.
    Bara du som läste det så. Oklart om du bara vill bråka eller om du är på autism-skalan och tolkar allt bokstavligt.

Underhållande dock att se hur du går igång på att hon fått meddelanden. Oerhört underhållande.
  • Anonym (Oklart)
    Benny62 skrev 2024-06-09 19:39:23 följande:
    Visst har jag lite andra bilder jag med men där är ändå en hel del där jag syns tydligt och alla mina bilder har jag tagit själv vilket många andra inte har 
    Även på dig själv?
  • Anonym (Oklart)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-08 12:50:12 följande:

Min erfarenhet från när jag var singel var att Happy Pancake var en sida som inte fungerade. Ingen svarade på ens meddelanden där, vilket var en stor skillnad mot många andra dejtingsidor där man normalt i alla fall får svar någon gång ibland.

"En sida som inte fungerade". Vad var det som inte fungerade?
  • Anonym (Oklart)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-08 22:37:16 följande:
    Läste du inte nästa mening i mitt inlägg innan du skrev?

Ingen svarade på ens meddelanden där, skrev jag. Alltså fungerade inte sidan.
    Jo det gjorde jag. Men du får det ju att låta som att det är något fel på sidan/sidan fungerar inte. Och det stämmer ju inte. Att du inte får svar är inte HP:s fel.
  • Anonym (Oklart)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-10 14:57:32 följande:
    Då missförstår du vad jag menar. Jag hänvisar inte till tekniska problem, även om det skulle kunna ligga ett sådant bakom.

Om absolut INGEN svarar när man skriver till dem, fast man får svar när man presenterar sig på motsvarande sätt på andra sidor, då är det något fel på sidan. Troligen är många av annonserna fejk som ingen hanterar eller så finns det möjligen ett tekniskt problem som gör att meddelanden inte går fram till dem man skriver till.

Förstår du bättre nu?
    Eftersom andra får svar, så är jag övertygad om att det INTE är sidan det är fel på. Själv varit medlem och det funkade alldeles utmärkt. Det är helt enkelt du som inte får svar på HP.

Förstår du bättre nu?
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?