• Benny62

Hur funkar Happypancake?

Anonym (gg) skrev 2024-06-09 16:47:57 följande:
    Jag har oerhört många utanför mina åldersgränser som skriver. Jag brukar faktiskt försöka svara när jag märker att någon ansträngt sig att skriva något mer än hallå vad gör du. Jag har egentligen inte något emot äldre män än min gräns, men yngre män än min gräns tackar jag alltid nej till, eftersom jag fick två söner i 20-årsåldern, och det hade känts konstigt om de var i liknande eller närmre ålder till mina söner än till mig.

Som sagt, jag försöker i största allmänhet ge folk en chans, jag vet att jag inte oftast attraheras av folk som är mycket äldre, men det kan ju finnas undantag, det vet man inte förrän man sett och pratat lite med personen.
    Jag skriver nästan aldrig till någon längre för det är totalt meningslöst och att en kvinna skulle skriva till min ja det kanske händer en gång på år och då är det oftast en som inte är i Sverige jag har kanske en för ovanlig profil kanske 
  • Benny62
    Anonym (gg) skrev 2024-06-09 16:56:26 följande:
    Vad skriver du till dem? De jag tycker är roligast är de som skriver några rader, där de är lättsamma och roliga och inte genast börjar prata om sex eller aldrig blir personliga.
    Jag tycker det är svårt att skriva jag har ganska svårt att uttrycka mig i text tyvärr jag kan prata men skriva nja inte min grej det blir ju så när man är dålig på något 
  • Benny62
    Anonym (gg) skrev 2024-06-09 17:02:09 följande:
    Det kanske fungerar bättre om du ställer henne lite frågor om henne. De flesta jag börjar prata med pratar inte om något personligt alls, de liksom bara skriver samma sak om och om igen eller som man pratar i fikarummet på jobbet utan att man kommer närmre. Svårt det där.

Jag brukar försöka bryta det genom att fråga något oväntat, ibland fungerar det.
    Ja så kanske det är men jag vågar inte skriva till någon längre för man orkar inte med att det att inte få svar eller en en reaktion 
  • Benny62
    Anonym (gg) skrev 2024-06-09 17:11:29 följande:
    Jag förstår det, just därför som jag brukar försöka svara när någon skriver ett riktigt meddelande. Jag tycker man får försöka när någon visar intresse, men jag har så svårt att bli intresserad av någon. Har nu flera som jag pratar med, men de känns som vänner tyvärr.
    Ja jag vet inte men jag skrämmer väl bort alla kvinnor kanske med min profil bild eller profil text.
  • Benny62

Jag kanske har ett besök på en vecka på min profil om jag har tur och att någon dessutom skulle skriva något ja det är lättare att vinna på lotto då 

• Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:36:58 följande:
    Det är faktiskt helt galet hur det är, så fruktansvärt snedfördelat!

Har du inte bättre tur på Maxi? Prova där!
    Maxi har jag inte hört talas om är den också gratis ?
  • Benny62

Ja nu skiter jag i denna sajt och åker ut till naturen och vandrar istället fasen så mycket roligare 

• Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:44:48 följande:
    Jag menar ICA Maxi.

Gå fram till en snygg tjej bara och dra igång!
    Jo det skulle jag göra det kan jag inte för jag vet inte hur man gör så är det 
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:53:46 följande:
    Låter bra 👍 Du kan ju kolla på något naturforum om några trevliga människor vill hänga med. Möjligen dyker någon tjusig donna upp, annars kan det ju bli trevligt ändå.
    Jag har försökt men det är inte så lätt att hitta någon som vill vara med 
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?