Inlägg från: Anonym (Q45) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q45)

Stayups nått ni tjejer gillar

Anonym (y) skrev 2024-06-13 06:53:54 följande:
    Kvaliteten blir inte bättre bara för att man får punga ut mer ur plånboken.

Köp själv om det nu är så viktigt för er. Ska kvinnor klä sig i obekväma, opraktiska underkläder för er skull så kan ni gott betala för det också. 
    Jag klär mig alltid mest för min egen skull.

För min egen skull gillar jag att ibland välja att bära Stayups, och ibland strumpor med höfthållare.
    Vid andra vardagliga tillfällen väljer jag av praktiska skäl att bära strumpbyxor.

Jag gör alltid valet främst för min egen skull.

Att välja att klä mig fint och sexigt ger mig själv mycket positivt i livet och det har gett mig många fina och sköna upplevelser.
    Ibland kan jag göra mitt eget val att bära nylonstrumpor för att min man, eller en annan man, uppskattar mitt val, vilket i sin tur också kan innebära fördelar för mig själv och ett väldigt enkelt sätt för mig själv att få uppleva något positivt.

Jag gillar av mina egna rent egoistiska skäl att uppmuntra och leda min man (och män) till sådant som ger mig själv härliga upplevelser. 

Det är mitt eget val.

Andra får självfallet göra sina egna val.

De praktiska problem som andra har beskrivit här gällande Stayups kan jag känna igen för många år sedan när jag började använda sådana.
    Då valde jag bort de som inte fungerade eller inte passade för mig.
    Men sedan många år, genom medvetna val, bl a något märkesval som tidigare nämnts i tråden, så har jag inga som helst sådana problem.

De som väljer att se negativt på saker och på livet, de som hellre föredrar det negativa i stället för det positiva, de som hellre väljer bort chansen att få positiva upplevelser,
    dessa har också rätt att göra sina egna val.
    Även om jag inte klarar att förstå deras val...
  • Anonym (Q45)
    Anonym (y) skrev 2024-06-14 00:27:32 följande:
    Negativt? Varför ska jag se positivt på att slösa dyra pengar på underkläder som inte håller och genast bildar maskor och liknande?
    Jag vet inte orsaken till varför DU gör ditt val att se saker negativt.

Du citerar mitt inlägg och riktar en fråga till mig som jag redan har besvarat. Men jag försöker igen.
    Jag väljer för min egen skull att se positivt på det som tråden handlar om.
    Jag tycker inte att jag slösar dyra pengar utan tycker tvärtom att jag få väldigt mycket valuta för de pengar jag lägger på detta.
    För mig handlar det mera om att jag gör en liten investering som på mycket lönsamt sätt bidrar till mitt underbara liv.

Svaret på din fråga står ju i mitt tidigare inlägg:
    Att välja att klä mig fint och sexigt ger mig själv mycket positivt i livet och det har gett mig många fina och sköna upplevelser.
    Ibland kan jag göra mitt eget val att bära nylonstrumpor för att min man, eller en annan man, uppskattar mitt val, vilket i sin tur också kan innebära fördelar för mig själv och ett väldigt enkelt sätt för mig själv att få uppleva något positivt.

Jag gillar av mina egna rent egoistiska skäl att uppmuntra och leda min man (och män) till sådant som ger mig själv härliga upplevelser. 
  • Anonym (Q45)
    Anonym (y) skrev 2024-06-17 17:40:46 följande:

Och ändå gav jag dig flera rader av fullt logiska förklaringar till varför jag ser negativt på tunna strumpor som inte håller. Du antydde att jag var negativ och då kan du också räkna med att jag ger dig svar på det.

Visst, tycker du det är värt att lägga dyra pengar på något som går sönder ganska omgående så är det ditt slöseri och inte mitt. Jag tänker ekonomiskt,  praktiskt  självständigt snarare än att försöka leva upp till nåt förlegat ideal som män tjatar om.

Jag tycker inte att jag slösar dyra pengar utan jag tycker TVÄRTOM att jag får väldigt mycket valuta för de små pengar jag lägger på detta.

Jag vet inte om du återigen missade det jag skrev?
    Att jag inte alls väljer att bära sådana för att män tjatar om det,
    utan tvärtom, det är helt mitt eget val,
    och jag väljer frivilligt och med glädje göra detta helt och hållet för min egen skull.

Om du gör ett annat val får det stå för dig och jag accepterar ditt val.
    Men jag hoppas att du har förmåga acceptera att jag har rätt att göra mitt eget val, som påverkar mitt liv och min lycka på ett positivt sätt, särskilt eftersom mitt val inte påverkar dig och ditt liv på något sätt.
  • Anonym (Q45)
    Anonym (y) skrev 2024-06-19 04:26:47 följande:
    Som sagt. Om du inte ville ha svar från mig så kunde du låtit bli att antyda att jag var negativ.
    När du försöker framställa mig på det där sättet så får du också vara beredd på att jag försvarar mina åsikter.
    Det var du som citerade och svarade mig, inte tvärtom. Och jag tycker fortfarande att du gav ett tydligt negativt inryck.

Oavsett vad du tycker så står jag för min åsikt, och jag anser att jag har rätt att tycka vad jag vill:
    Jag tycker inte att jag slösar dyra pengar utan jag tycker TVÄRTOM att jag får väldigt mycket valuta för de små pengar jag lägger på detta.

Jag upplever återigen i ditt senaste inlägg, där du valde att citera och svara på mitt inlägg, att du fortsätter ge ett negativt intryck.
    Jag beklagar om du har valt detta sätt att se på livet och om du har valt detta sätt att bemöta andra människor som inte tycker exakt lika som du?

Jag är glad och lycklig, mycket tillfreds med livet. Jag väljer fortsätta bära Stayup-strumpor lika som tidigare och jag välkomnar allt det positiva som för min del och med mina val följer av detta.

Jag beklagar det och tycker det är synd för din skull att du inte har motsvarande upplevelse och att du ger intryck av att inte välja att möta livet och allt det positiva på samma sätt som jag.
    Jag önskar dig all lycka och att det snart ska vända även för dig, med eller utan vackra och sexiga Stayups. 
Svar på tråden Stayups nått ni tjejer gillar