Inlägg från: Man i norr |Visa alla inlägg
  • Man i norr

Vad gör en kvinna bra i sängen?

Kåt, glad och tacksam.

• Man i norr
    Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-12 01:14:07 följande:

Kvinnor blir bra älskarinnor om de får motta äkta kärlek från en engagerad pojkvän eller make och bli behandlade som människor och inte objekt likt de prostituerade kvinnorna i porren. 

Inte per automatik.
    Det krävs en insats från hennes sida också.
  • Man i norr

Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-12 16:04:08 följande:
    Vilket hon sannolikt är mer villig att ge om kvinnan känner sig älskad och värderad som människa och inte objekt.

Sen krävs det också att mannen är attraktiv, både i utseende och beteende, för att kvinnan ska bli detsamma. 

Alltid en massa incels som ska svara i dessa trådar med sin verklighetsfrånvända bild av både kvinnor och sex. Det blir lite fånigt då. 
    Fint exempel på Feministisk härskarteknik där!
    Det är alltså aaalltid männens fel om sexet inte är bra?

Jo, vissa kvinnor blir säkert bättre älskarinnor om de är trygga och nykära, men detta gäller inte alla och det sker inte per automatik..
  • Man i norr
    Anonym (Lustigt att ingen nämnt det än.) skrev 2024-06-14 00:45:40 följande:
    Nej. Det är snarare en realistisk beskrivning kring kvinnors preferenser.

Ja, om män behandlar kvinnor som simpla objekt att kallt utnyttja så får de skylla sig själva om sexet inte blir bra. Det säger sig självt.

Hela forumet är infekterat av incels med sina porrskadade, defekta autisthjärnor. De allra sista som bör prata om något de helt saknar erfarenhet av. 

Av de  snart 50 år som gått sedan jag miste svendomen har jag varit i relationer i nästan 48. 
    Tycker att jag kan säga det ger mig ivf en viss erfarenhet och räknar mig inte som incel..

Men du hävdar alltså att alla kvinnor som får en trygg och jämlik relation med en snygg och attraktiv man, bara simsalabim! blir fantastiska älskarinnor alldeles av sig självt?

Svar på tråden Vad gör en kvinna bra i sängen?