Anonym (som du) skrev 2024-06-15 19:01:49 följande:
Jag är som du att jag vill bara ha sex, älska, när jag vet det är vi, har inget med någon religiös tro att göra, för mig. Det beror nog på att jag måste känna mig så pass trygg med killen, det är först då min attraktion bara blommar upp, exploderar, jag har aldrig varit pang på (även om där varit tidig attraktion, på direkten). Det här kan vara en rejäl miss från min sida då vi kanske inte fungerar ihop sexuellt, så går vi och tror vi gör det, eller hoppas på det, vet inte än. Så att jag är som jag är, är på vinst och förlust...
De som bara vill ha sex, en KK relation brukar vad jag vet nämna det väldigt tidigt. Blir enklast för alla så.
Jag har bara inte haft någon sådan (fast jag sedan fått veta de har haft KK relationer, det göms i snö kommer upp i tö, som de säger).
Antingen har de fattat att jag inte varit KK-material, för jag är som jag är, (utan att jag sagt något) eller så har de varit intresserade nog av mig från början att de inte tänkt ha mig till bara KK.
Det enda jag nog varit med om jämförelsevis var en kille som jag inte ville fortsätta dejta då han helt bytte spår efter jag sa det och frågade mig efter ett tag om det var en KK relation jag var ute efter kunde han tänka sig det istället. Det fick jag tacka nej till.
Jag uppfattar det som att han varit tvetydlig först, men nog tänkt efter, och nu är han ute efter sex, inget mer. Antagligen är han sådan som låter det gå ut i sanden, det borde passa mer in på det du beskrivit innan om honom, hans tvetydighet. Jag hade legat lågt om jag varit dig och låtit det gå ut i sanden.
En kille som är intresserad av dig har svårt att dölja det, och du kommer ha svårt att missa det.
Du har inte tänkt på att dejta någon som också är medlem i din tro?
Tack för ett väl utvecklat inlägg!
Den här mannen söker en kvinna att bygga någonting med, åtminstone om vi ska tro vad han själv säger. Han verkar dessutom ordentligt stabil och ger inte alls intryck av att vara falsk på något vis. Att han sa just att han vill ha sex trots att han känner till min ståndpunkt visar mig också snarare att han är tydlig och pålitlig än tvärtom.
Efter vårt samtal igår har en hel del klarnat för mig, så det var bra. Skulle det så vara att han efter vår nästa dejt fortfarande känner att han behöver mer intimitet tidigare, ja då vet vi att vi inte ska slösa varandras tid. Han är en man med högt värde, men inte högre än mitt eget- för mig åtminstone. 🙂