Inlägg från: Anonym (Andreas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andreas)

Så jävla ledsen

Eller så kanske det är så att ni inte är den matchning som du trodde . Ett år är ändå lång tid och mycket har förändrats . Var det struligt då så kanske ni heller inte hade tid att faktiskt ta reda på om det var nåt äkta . Gamla minnen bygger man inga  förhållanden på. 

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Nyckelpiga) skrev 2024-06-22 10:11:19 följande:

Han blev inte dåligt behandlad. Det är inte så enkelt som att det enda var att jag vacklade. Han bidrog till drama på olika sätt själv. 

Jaja, det kan kvitta. Det är i det förgångna och blev det såhär var det ju uppenbarligen inte meningen det skulle bli vi. 

Om det var massa drama av olika slag från er båda är det väl tillräckligt mycket röda flaggor för att förstå att det inte ska vara ni? 
  • Anonym (Andreas)
    Anonym (Nyckelpiga) skrev 2024-06-23 18:40:58 följande:

Jo kanske. Saken är att jag tror det är något sådant som skulle lagt sig över tid om vi blev mer trygga. Vi har rätt starka personligheter båda två vilket också var anledningen till att vi hade så kul ihop. 

Jag har i alla fall landat i detta nu. Jag Tindrar som fan och ska gå på dejter i veckan. Jag måste gå vidare från detta nu. 

Nja romantisera inte det där nu..  starka personligheter är väl snarare något som gör att det ofta fortsätter att storma på olika sätt. Trygghet har inte särskilt mycket med saken att göra på så sätt. 
    Jag skulle råda dig till att ta med dig den vetskapen du har nu till vidare dejter så du inte sitter där igen med ny kille och liknande stormiga relation.  
Svar på tråden Så jävla ledsen