• Honsägerhej

Risk att bli påkommen

Hej, 
    Jag och min man ska ut och resa i Sverige under sommaren. Blir en lång roadtrip och som vi hoppas ska bli en väldigt sexig sådan. Ledorden för resan är; sex, vin, mat och mer sex. Vi båda gillar tanken på att knulla med risk för att bli påkomna men bor just nu i ett väldigt litet samhälle så det har varit svårt att ta sig för så mycket på hemmaplan där alla känner alla. Så nu drar vi iväg för att undvika folk vi känner 😉

Därav min fråga inför vår resa; vad har  ni för bästa tips inför att vi ska utforska detta mer? Kanske förslag på platser, leksaker som är bra att använda för detta eller andra sätt att skapa vår ?sexresa?? 

• Svar på tråden Risk att bli påkommen
  • Anonym (I)

Alltså andra personer vill inte se er ha sex och vara på lekplats blir ju bara vidrigt. Ha sex så mycket ni vill men inte där ni kan bli påkomna, ni vet att det är olagligt va? 

• Sugetpar

Hej!
    Låter som en spännande resa :)
    Vi vart nyfikna på er ;)
    // Lena och Stefan 

• Anonym (XXX)

Nudistbad borde vara passande. Hört att det knullas i sanddynorna på Böda Sand.

• Sugetpar

Vi har varit på nakenbad och det har njutits där av par..
    Vet att i Vadstena nakenbad är det full fart :)

• Honsägerhej
    Anonym (I) skrev 2024-06-16 18:11:32 följande:

Alltså andra personer vill inte se er ha sex och vara på lekplats blir ju bara vidrigt. Ha sex så mycket ni vill men inte där ni kan bli påkomna, ni vet att det är olagligt va? 

det handlar ju om känslan att det finns en risk att bli påkommen. För oss är det inte så att vi kommer börja knulla mitt framför folk utan välja platser som är enskilda men där det kan komma folk förbi, alltså RISK att bli påkommen. Och lekplats är det ingen som nämnt, jag bad om tips på leksaker, dvs sexleksaker! 

• Anonym (XXX)
    Sugetpar skrev 2024-06-16 18:16:21 följande:

Vi har varit på nakenbad och det har njutits där av par..
    Vet att i Vadstena nakenbad är det full fart :)

Trevligt, verkar vara värt ett besök i sommar.
  • Honsägerhej
    Anonym (XXX) skrev 2024-06-16 18:24:20 följande:
    Trevligt, verkar vara värt ett besök i sommar.
    Vi kanske ses där ;)
  • Sugetpar
    Honsägerhej skrev 2024-06-16 18:25:15 följande:
    Vi kanske ses där ;)
    Vi träffar gärna er där ;)
  • Anonym (K)

Finns många sexleksaker med fjärrstyrning (exempelvis vibratorer som fästs i trosorna)...kan vara en kul grej att utnyttja...som härligt förspel
    Vissa av dem surrar lite så det får inte vara där det är knäpptyst...Men exempelvis på en konsert eller på en högljudd actionfilm...eller varför inte på Gröna Lund/Liseberg mitt under ett åk...
    Väldigt eggande att både vara den som när somhelst får stimulans och att vara den som styr...

Annars är ju parker i nästan vilken stad som helst med lite mörka hörn fantastiska att utnyttja till härligt oralsex..
    Bästa oralsexet fick jag på en parkbänk bakom Villa Godthem  på Djurgården i Stockholm...Hade klänning och inga trosor så så det var lättåtkomligt...

Svar på tråden Risk att bli påkommen