• Friger

Ex saknar mig..

Personligen skulle jag aldrig kunna leva med att min tjej har varit med någon annan i en paus. Även om det inte är otrohet så skulle jag inte kunna släppa den känslan.

Skulle kännas som att hon kollat efter det grönare gräset på andra sidan och nu vill tillbaka. Gillar inte den känslan och då avstår jag.

• Friger
    Anonym (Han) skrev 2024-06-19 11:13:23 följande:

Ja, jag mådde ändå helt okej innan hon tog kontakt ang allt det här.. 

Mina stora frågor jag har funderat på och gett upp för att kunna gå vidare, fick  jag helt plötsligt svar på. 

Var det en relation eller mer en kk grej?
    Det var tydligen svårt att definiera vad det var enligt henne då dom sågs sällan och hon var inte så investerad känslomässigt i han. Och det kändes inte rätt att vara med nån när hon samtidigt tänkte på mig.

Var det hon eller han som lämnade? 
    Hon lämnade honom enligt henne pga av hon känner som hon gör. Och inte vara känslomässigt där för nånting. 

Vart hur och när dom träffades?
    Hon vill inte dela med sig av pga av att känner sig obekväm. Helt ärligt vill jag nog inte ens veta. Men hon säger samtidigt att hon är trygg i att säga med samvetet på sin sida att hon inte ens tänkt tanken på någon annan under relationen.

Tanken på att hon har varit med någon annan gör att hela magen vänder sig och det är det enda jag går och tänker på. Svårt att tänka klart och fokusera. Vilket ger en indikation på att det finns känslor kvar för henne?.

Helt ärligt? Skit i henne och gå vidare. Jag tror inte heller att du vill veta hur och när de träffades. Tror att det obekväma ligger i att det gick rätt fort efter ert uppbrott. Lite misstänkt fort kanske?

Dina känslor är normala. Det gör ont men går över. Inleder du en relation med henne så kommer de ligga kvar i bakgrunden.

Det låter ju även som att du tvivlar en hel del på vad hon säger. Att du tror hon ger dig en tillrättalagd version. Du sa att ni hade mycket svartsjuka innan. Jag tror inte att detta gör den saken bättre.
Svar på tråden Ex saknar mig..