Plus blir inte starkare , orolig för missfall
EnAnonumius skrev 2024-06-20 05:19:12 följande:
Du att stressa upp sig så som du gör är i sig också en ökad risk för missfall.Eh... skulle detta göra TS mindre stressad menar du?
Anonym (TS) skrev 2024-06-20 04:30:23 följande:
Plus blir inte starkare , orolig för missfall Tog det första på BIM+ 1 och det andra nu 6 dagar senare. Borde det inte ha blivit starkare? Förra gången jag var gravid var det starkare ungefär samma tid.
Har barn men har haft två missfall (MA) också så är livrädd.. Har nästan inga symtom heller. Borde alltså vara i vecka 5+0 idag.
Det första tog jag på kvällen efter jag hade väntat nån timme med att kissa, det andra tog jag när jag vaknade nu, trodde det var morgon men hade bara sovit lite mer än 2 timmar. Ser det andra starkare ut alls eller är de precis lika? Någon mer som inte har fått starkare plus, hur har det gått? Tacksam för svar!
Jag blir lite osäker nu, eftersom jag aldrig själv har använt CB, men är det inte det vertikala strecket som visar att man är gravid? I så fall är svaret solklart: det senare testet är definitivt betydligt starkare än det första. Men jag kanske har fattat fel beträffande hur CB:s test funkar?