Anonym (Snoken) skrev 2024-06-20 22:41:47 följande:
Anonym (gg) skrev 2024-06-20 21:30:55 följande:
Jag tar det som att jag gett någon slags intryck i alla fall. Troligen skapat nyfikehet, det är väl bra.
Vet du det för att deras namn dyker upp som vänförslag till dig när du börjar ett nytt jobb?
Jag skulle skämmas ihjäl om dom listade ut eller trodde att det är jag och sen att jag har tittat på deras sidor. Speciellt hela familjens sidor.
Men om man tittar på någon flera gånger under vi säger en månads tid dyker man upp typ varje dag då för den personen eller kanske bara en eller två gånger? Tänker att personerna förhoppningsvis inte ens reagerar eftersom att det är ett okänt namn?
Ibland får jag upp som förslag helt okända som inte har gemensamma vänner med mig är det då såna som har tittat på mig eller är det helt random?
Och ja exakt, började nyss ett nytt jobb, och alla kvinnor där dök upp som vänförslag (inte gemensamt internet eller liknande, det kan också påverka)
Jag märker även om någon nyligen eller ofta är på sidan, för då ligger de bland de första vänförslagen under kanske ett dygn.
Olika hur länge förslagen ligger kvar, de brukar ändras när man addar en ny vän.