10 000
Nej min fru har aldrig gjort det och det är inte heller något som vi längtar efter.
Men jag kan förstå er som tycker att det är nåt speciellt med det.
Min fundering blir ju dock att det måste vara svårt att göra det utan att bli upptäckt av såväl medpassagerare som av kabin personalen? Är det det som lockar - risken att bli upptäckt? Eller är det nåt annat som utgör spänningen i det?
Att det sker på hög höjd är väl helt egalt eftersom det är tryckkabin så känns det ju precis som att vara på mark.
Myten om 10 000 meters klubben säger ju annars att det ska vara ett samlag på en flygplans toalett vilket i mina öron låter totalt värdelöst - extremt trångt och ofräscht samt med mycket stor, för att inte säga 100 procent garanterad, upptäcktsrisk/ upptäckts möjlighet eftersom båda går in samtidigt.
Och puritanerna menar väl att det dessutom ska ske med att ena parten ska vara kabinpersonal vilket är i princip helt orealistiskt då de har fullt upp med sitt under flygningarna.
Men kul för er som roas av att ge er partner oralsex - så länge ni inte stär någon annan och hotar flygsäkerheten är det väl er egen grej...
Lycka till!