• Svar på tråden Så kan det gå med uppmärksamhetskåta föräldrar!
  • Hjelm

Vidrigt. Hur svårt ska det vara att BARA lägga ut bilder på personer som man vet är okej med att vara med?

• Anonym (Mmm)
    Hjelm skrev 2024-06-24 11:24:07 följande:

Vidrigt. Hur svårt ska det vara att BARA lägga ut bilder på personer som man vet är okej med att vara med?

Helt galet! Det får ju stor spridning också. Jag får jättemycket förslag på inlägg med bilder och filmer på skolavslutningar för barn jag inte har någon koppling till. Det är inte bara en person som får se bilden. Allt för att få så många likes som möjligt.
  • Fjäril kär

Jag föredrar hellre att titta på just specifikt kompisens enda glada barn fotat på skolgården efter avslutningen.  Det kan jag tycka är fina bilder och kan glatt klicka gilla .

• Fjäril kär

Jag föredrar hellre att titta på just specifikt kompisens enda glada barn fotat på skolgården efter avslutningen.  Det kan jag tycka är fina bilder och kan glatt klicka gilla .

• Anonym (g)
    Fjäril kär skrev 2024-06-24 11:33:45 följande:

Tänker likadant. Möjligtvis med någon enstaka kompis men jag behöver verkligen inte se gruppbilder. Annat om de åker in i ett familjealbum. Inte online.
Svar på tråden Så kan det gå med uppmärksamhetskåta föräldrar!