Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

så jättefrustrerad

Jag rekommenderar att du lär dig lite bättre svenska. Jättebra att du kan så många språk men du skriver med så grov internetslang och kan inte skilja på de/dem osv så det ser ut som att en 6-åring skrivit inlägget vilket inte är jätteattraktivt. Jag läste inte hela inlägget då det blev lite tröttsamt hur du öste komplimanger över dig själv och bara klagade på att ingen tjej vill ha en sån perfekt supermodell som du.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Rick) skrev 2024-06-27 00:16:50 följande:
     Core  Läste du ?the Core? av min skrift? Ja hoppas att tjejerna i mellanöstern och Kina som inte e bara 16 längre kanske ser till personlighetskvalite å ambition mer än ytliga saker som inte kan påverkas. Hoppades att svenska tjejerna oxå skulle va så Men vet inte.

Ja e inte heller 1.5m utan 1.56.73 m så de e närmare 1.6, så de e inte sant. Många tjejer i Kina å världen e som mej, hur lång e du ens själv liksom?? Ja e inte heller överviktig de e bara att vikten sammlats på några unflattering kroppsplatser. Ja det e inte perfekt bra det vet ja men det e inte de viktiga i livet utan vad man är på insidan. du kanske inte ens själv har tjej Core??
    Medellängen för svenska tjejer är ca 10 cm längre än du.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rick) skrev 2024-06-27 19:09:14 följande:
    anonymTjej   ja det här dryg som Oppenheim skrev e nog bra för o beskriva dej. Var ha ja skrivit att ja e supermodel, AnonymTjej?? för de e inte sant. för ja vet att allt inte e perfekt med mej. ja vet att ytligheten inte e bra. o min poängen e att de känns som svenska tjejer inte ser annat än ytligheten o kan se under att de finns annat än ytan. O du e ju tydligen svensk tjej så du vet inte kanske hur det e o komma från annat land som inte ha samma alphabet eller siffror o ha börjat kinesisk skola men nu ska ändra sig helt. o egentligen ska börja direkt in i årsklass fyra o inte prata ett minsta ord Svenska eller kunna räkna 1 till 10 på Western numerals o bli behandlad av myndigheter som man e stupid. O ja ja har vart i Sverige i mer än halva livet men vi har alltid haft annat språk hemma o min Far/MOr har inte heller varit så bra på svenskan eller kunnat support mej eller mina Bröder o systrar  i det men vi ha gjort så bra som vi alla kan o kämpat verkligen verkligen. så ja fattar du vill nu Join the Bash Choir i tråd men fatta när du ser nån som inte se helt ut o e svensk på staden kanske att det inte e eller vart helt lätt att inte kunna språk. o ja de finns folk som lär sig perfect svenska på några år men vi  e många som tkr det e jättesvårt oxå.
    Var skrev jag att jag är svensk? För det är jag inte. Jag pratar dessutom 4 språk varav kinesiska är ett av dem. Om din personlighet är det bästa med dig så kommer du nog vara singel och bitter resten av ditt liv för du verkar ungefär lika behaglig att vara med som en tistel.

Dessutom är det väl lite skillnad på att lära sig svenska på "några år" och att som du ha bott i Sverige mer än halva ditt liv vilket jag antar är mer än 2-3 år. Jag skriver inte inlägg på usel kantonesiska och klagar på att ingen förstår vad jag säger.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rick) skrev 2024-06-27 23:03:10 följande:
    anonymTjej  ja du e nog lite elak för du verkar inte fatta hur de e att ha kamp. ja så bra så att du kan tala 4 språk så ja du verkar ha lätt lära dej många nya språk. Men så e de inte för alla kan ja säga dej faktiskt. ja så bra för dej att du e så bra o perfect lingual pupil men gissa för alla kanske inte e så som du e.

ja o min familj har verkligen kämpat. det e inte lätt o lära sig Svenska om man inte prata svenska heller hemma eller växa upp i många svenska folks närvaro. Vi ha varit själva mkt. o ja prata mkt mkt bättre svenska än ja skriver. Så ja ha verkligen jobbat hårt för o bli bra o du e istället elak om hur mkt bättre som du e än mej. ja ha så bra för dej

ja Du verka va lika behaglig att va me som en oleander..
    Kreativa comebacks lol. Lycka till i livet som världens minsta man med världens största ego.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rick) skrev 2024-06-27 19:13:43 följande:
    anonymtjej  ja men de e medellängd o inte factual längd. finns långa o medel o korta tjejer. alla tjejer e inte långa. Finns tjejer som e som mej o kortare tjejer. hur lång e du själv ens. O om det e problemet hur ska ja förändra på det tkr du?
    Jag är 168 cm, hur nu det var relevant. Jag skrev bara att du är betydligt kortare än medelvärdet för svenska tjejer men du kan säkert hitta nån som är kortare om du inte vill ha en tjej som är längre än du.
Svar på tråden så jättefrustrerad