så jättefrustrerad
Jag har svårt att tro att en enskild nationalitet, så som svenskor, är extra ytliga. Världen över attraheras människan av ungefär liknande egenskaper. Sedan finns givetvis skillnader, eftersom det uppenbarligen finns skillnader mellan folkslag och kulturer. De flesta kvinnor attraheras av män längre än de själva, jag har för mig att svenska kvinnor är bland de längre i världen, tillsammans med bland annat nederländska kvinnor. Alltså minskar kanske sannolikheterna för di att träffa just en svensk eller nederländsk kvinna. Du kan ha en skön personlighet, men om den fysiska attraktionen uteblir blir det inte så mycket mer kanske. Jag kan själv erkänna att jag exempelvis inte attraheras av indiska eller arabiska män, bara för att komma med ett exempel. Detta oavsett eventuell personlighet eller kunnande inom olika områden.
Det du behöver göra är att hitta de som attraheras av dig. Börja med att röra dig ute där det finns mycket andra människor. Omge dig även med andra män så att det sociala uppstår, de kanske känner fler människor i sin tur, vilket kan leda dig till någon som attraheras av dig. Lycka till!