så jättefrustrerad
kanske du vill ha block?
Jag har inte läst igenom alla svar men måste säga att det var intressant att läsa ditt engelska svar. Du framstår som äldre, mognare, trevligare och mer intelligent när du skriver på engelska. Har du testat att skriva på engelska när du använder dejtingappar?
Att testa det eller jobba på din svenska kan vara två konkreta sätt att lyckas bättre i dejtingvärlden.
Och kom ihåg, alla träffar inte sin blivande maka/make redan innan 30.
Måste också säga att du framstår som mer vuxen i ditt språk när du utrycker dig på engelska.
när jag skrev att jag inte skulle vara intresserad av dig som vän så har det att göra med hur du utrycker dig (antagligen din dåliga svenska) men också dina intressen och hur du ser på svenskar och ditt incel tänk.
du svarade mig att du inte söker en vän utan fru. Men så här är det i sverige, i sin partner vill man ha en bästa vän. Om du inte ens lyckas skapa en djupare vänskap med en kvinna så kommer du inte kunna skapa en kärleksrelation. Detta gäller ju även den kvinna som du planerar att hämta hem från Asien, ni kommer spendera en massa tid tillsammans. se till att öva dig på att ha nära vänskaper av båda kön, annars kommer du aldrig till ett förhållande.
Håller med Lis. Du framstår mycket mer sympatisk när du skriver på engelska. Men håller ju också med Core som säger att alla svenska kvinnor osv. Lottie gav det en riktigt bra summering och helhetsbild.
Först var jag en man som aldrig skulle få en fru sen övergick jag till mean girl. En elak tjej. Spännande att du drar dessa slutsatser fast jag förklarade vilket jag inte behöver göra. Jag är ju gammal nog att faktiskt vara din mormor. Tråkigt att du missat så mycket av hur man interagerar med människor. I synnerhet kvinnor. Du och din familj har kämpat på många sätt men för den sakens skull ska du inte förvänta dig att få både kvinnor och utbildning serverat på silverfat.
Lottie ska vara Kirrow.
Tack Core för ditt tips. Du var kanske inte helt så elak mot mig som jag först trodde. Jag förlåter dig för att du kallade mig för sopa. Jag har skaffat ett konto på OpenAI och använt ChatGPT. Jag hoppas att det gör att jag kan bli förstådd bättre här i tråden och inte blir missförstådd av er andra hela tiden. Jag vill inte bli elakt bemött eller tillsagd att allt bara är mitt fel hela tiden. Det finns stora problem med svenska tjejers beteende som ni måste förstå att jag kämpar mot och det är det som jag behöver hjälp med, inte mina personliga kvaliteter, för det är inte det som är problemet.
Jag blev blockerad av Kirrow igår. Han var väldigt känslig och rapporterade mig till administrationen. Han kunde inte ta sanningen i mitt sanningsenliga svar till honom. Så jag kunde inte kommentera här igår då administratörerna blockerade mig från att kommentera hela gårdagen. Det tycker jag var väldigt känsligt gjort från Kirrows sida men han verkar inte kunna ta sanningens ord när det blev jobbigt för honom. Äntligen är jag tillbaka.
Tack AnonymLis för att du inte är elak mot mig. Det som är problemet är att svenska tjejer inte bara är ytliga i apparna, utan också i verkligheten, samt när de blir äldre. I andra kulturer så finns det också många tjejer som är ytliga och som bara väljer bort killar baserat på utseende i dejtingappar. Men när de blir äldre så växer mycket av den omognaden bort. I Sverige så verkar det dock som att svenska tjejer är fast i den här omogna ytligheten upp i åldrarna. Även när de träffar killar i verkligheten så är de bara fixerade vid yta. Det är sorgligt för Sveriges skull att ha såna tjejer och det tvingar mig att söka mig till asiatiska länder såsom Kina eller Thailand för att skaffa mig en bra fru att kunna hämta hem. Det är sorgligt att det ska behöva vara så att svenska tjejer tvingar mig till detta.
Du är väldigt uppmuntrande Lis, tack för dina fina ord till mig. Jag hoppas att fler i tråden kan ta ett blad ur din bok och lära sig hur man beter sig uppfostrat och artigt. De andra i tråden har betett sig elakt, förolämpande och självcentrerat, de har varit så elaka och har försökt få detta att handla om att det är min personlighet som är problemet.