så jättefrustrerad
Core skrev 2024-06-29 04:15:42 följande:
Ett genuint tips! Provade att låta chatGDP renskriva din text, och det blir ett helt annat inlägg;
Tack för dina snälla ord, Lis. Jag är väldigt mogen, trevlig, intelligent och har en bra personlighet, om jag får säga det själv. Men jag har problem med svenska språket i skrift, det vet jag. Jag är medveten om att jag inte är perfekt och att min svenska inte är jättebra i skrift, och jag har lite accent, men jag är en kämpe och jag försöker hela tiden. Att skriva här i forumet är bra träning för mig. Jag gör mitt bästa för att skriva så bra jag kan, men det är inte lätt och många i tråden är elaka och hånfulla över hur jag skriver, vilket inte är uppmuntrande för mig, men jag kämpar på.
Tack för tipsen. Jag har också skrivit på engelska på apparna när jag har matchat med någon. Men jag får nästan inga matchningar, så det är svårt och då kan jag inte skriva något på engelska. Jag lovar att jag har testat alla apparna, som Tinder, Bumble,
Match.com, Hinge och Badoo. Jag har testat i flera år. Men det går inte bra för mig på dejtingapparna eftersom de är väldigt ytliga, och det är det jag menar med att svenska tjejer är superfokuserade på yta mer än andra tjejer. De går bara på bilder och ser inte den bra personlighet som jag har under ytan. De svenska tjejerna är inte alls intresserade av att ställa frågor eller svara på frågor och lära känna och träffa någon, utan bara på utseende. Så vilket språk jag pratar spelar ingen roll för jag får inte ens en matchning och kan ha en konversation på något språk. Många tjejer på apparna verkar extra ytliga eftersom många skriver att de bara vill ha en kille över 1,90 eller att om man är kort ska man svepa vänster direkt. Så kanske är det extra ytliga svenska tjejer som är på apparna? En tjej som jag matchade med sa att det var ett misstag eller att hennes kompis tryckte för skojs skull. Hon var också asiatisk men sa att hon hade en ?non-Asian dating policy?, vilket visar att även de asiatiska svenska tjejerna är ytliga om de har växt upp och påverkats av den svenska tjejkulturen.
Core, jag har förlåtit dig för att du kallade mig för sopa eftersom du gett mig ett väldigt bra tips. Därför vill jag lyssna på vad du tycker utifrån det vetenskapliga exempel som jag givit ovan. Kan du svara på de vetenskapliga och logiska frågor som jag ponerat? Eller är det inte så att det faktiskt är jag som har rätt som säger sanningen som den är, kanske? Vad tycker du, jag ska lita på ditt ord eftersom du inte varit lika elak som andra i tråden, Mormor och Oppenheimer, Mathias, Rob och många andra.