Inlägg från: Anonym (Simone) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Simone)

Frun tar inga initiativ

Men Hallå!

Du tjatar på om sex och vill samtidigt inte att frun bara "ställer upp". Sluta tjata då! Skilj dej eller acceptera att hon INTE vill lika ofta som du.

• Anonym (Simone)
    Tom Araya skrev 2024-08-18 20:20:15 följande:
    Ja, jag är sällan trevlig när jag bemöter personer som själva är oerhört otrevliga.

Om du slår upp en ordbok och läser så ser du att de flesta ord inte byter betydelse i olika sammanhang. Däremot finns alltid några olika nyanser av ords betydelse, som kan vara olika tillämpbara.

Men snälla!

Tänk om min man föreslog att han kunde slicka mej om jag hade sex med hans bästa vän.

Troligtvis hade jag i så fall blivit grymt sugen på att separera om jag fick ett sådant förslag. Vissa saker kompromissar en absolut inte om. 
  • Anonym (Simone)
    Tom Araya skrev 2024-08-18 22:15:08 följande:
    Men snälla du, de kriterier du ger exempel på är inte avgörande för om det är en kompromiss eller inte. Du, jag och alla andra gör dagligen kompromisser utan sådan kravställning. 
    Men snälla!
    Då gör vi så här: Du och jag kompromissar. Du vill helst ligga överst men nöjer dej med att ligga underst, eftersom DET är mitt krav för att ha sex med dej.

Hahaha 
Svar på tråden Frun tar inga initiativ