• Anonym (Hoppfull :))

BF i mars 2025

Någon mer som blivit testat Positivt i dagarna och vill följas åt? Har genomgått ivf och jag hade ett missfall förra året så nu är det långa veckor fram till ultraljudet. hade varit kul att ha någon att dela tankar och funderingar med ☺️

• Svar på tråden BF i mars 2025
  • Anonym (En runda till)

12/9 då är jag i v 13+0

• Anonym (Alla goda ting är tre)
    Anonym (En runda till) skrev 2024-08-27 20:10:27 följande:

12/9 då är jag i v 13+0

Exakt samma dag för kub och exakt samma dag är jag i. Tihi. Också nojig... Är 35 och är orolig att åldern ska dra ner resultatet. Men förhoppningsvis är allt ok.

Kub avklarat! Allt såg toppen ut och jag blev framflyttad tre dagar, så är nu i 13+3 med bf 16 mars. Så glad ☺️

• planerar barn123

Har också gjort mitt KUB i veckan och allt såg bra ut. Blev framflyttad 7 dagar enligt MVC beräkning och 4 dagar enligt min egen gissning, har nu BF 19 mars.
    Det känns lite kluvet eftersom vi brukar åka till kyrkogården varje månad den 19:e då det är mitt första barns födelsedag (fast han föddes 19 juli). Nu räknas jag mest ner till RUL och hoppas att det också kommer se bra ut.

planerar barn123 skrev 2024-09-14 16:47:49 följande:

Har också gjort mitt KUB i veckan och allt såg bra ut. Blev framflyttad 7 dagar enligt MVC beräkning och 4 dagar enligt min egen gissning, har nu BF 19 mars.
    Det känns lite kluvet eftersom vi brukar åka till kyrkogården varje månad den 19:e då det är mitt första barns födelsedag (fast han föddes 19 juli). Nu räknas jag mest ner till RUL och hoppas att det också kommer se bra ut.

Skönt att allt såg bra ut. Förstår att det känns speciellt med samma bf-dag som ett änglabarn, om än en annan månad. Det är ju liten sannolikhet att bebisen kommer exakt på bf (4%, tror jag), så om denna skulle göra det får ni kanske se det som en hint från ovan ❤️
  • hyjg9503

Hej, längesen det var någon uppdatering här. Hur går allt för er? Glad

Själv var jag på RUL i fredags och allt såg superfint ut och visade sig en vara en liten tjej som rör sig som en vilde i magen. Är i vecka 20+2 och det känns som att tiden springer iväg med allt som händer i vardagen och måste fixas med innan bebben kommerTungan ute

Jag gjorde rul i tisdags, är i 19+3 idag. En pigg och kry pojke efter två fina flickor! Sååå roligt och överraskande. Mår dock ff illa... Inte lika kul. Men har bra medicin som hjälper för det mesta.

• virdne

Hej hej! :D Ny här! Har inte läst igenom så många tidigare inlägg, men jag väntar min tredje med BF 20 mars. En flicka och har sedan tidigare en tjej och kille. 

Hur går det för er andra? när har ni BF? 

• natav
    virdne skrev 2025-01-14 09:56:55 följande:

Hej hej! :D Ny här! Har inte läst igenom så många tidigare inlägg, men jag väntar min tredje med BF 20 mars. En flicka och har sedan tidigare en tjej och kille. 

Hur går det för er andra? när har ni BF? 

Jag väntar min första, en pojke, med bf 26 mars.
Svar på tråden BF i mars 2025