• låle

Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!

oj va lite ni ska gå ner ja måste nog minst gå 35-40 kg men ja vill gärna haka på här ska börja dricka protien drycker snart från herbalife får se hur de går.

• låle

Magda84- Nix jag har inte gjort de har aldrig provat nån diet men nån gång måste de va den första.

• låle

Hej hopp idag fick jag hem mitt paket med herbalife jag hoppas att det smakar gott jag ska köpa hem en våg först innan jag börjar dricka det, måste ju ha koll på vikten.

Jag har alltid förbjudit en våg i mitt hem just för att det är jobbigt att väga sig men nu måste jag ändra åsikt. (Jobbigt)

Men men hoppas att jag kan gå ner lite i vikt och kan komma i mina gamla kläder har ju fått gå och köpa en hel ny uppsättning (5 strl Större).

Wish me luck!

• låle

magda84:

det är proteinpulver som man blander med valfri smak man får välja mellan 2 olika smaker. Jag har inte börjat än måste ju ha en våg så jag vet vilken vikt jag börjar på ja har ju bara ett hum om hur mycket jag väger.

Jag har faktiskt inte hört så mycket om det ja råkade hitta en sida på intenet om det så jag skickade in en önskan om mer info, sen dröjde de ca3 dagar så var det en coach som ringde upp mig så nu ska jag har kontakt med honom emellanåt när ja börjat kolla om allt funkar puscha på mig lite kan behövas då ja lätt tappar motivation.

Jag hoppas att de kommer funka dom låter inte så tokiga iaf på en presentation gav dom ett ex. om man skulle dricka detta i 15 veckor och sen gått ner till den vikt man önskar så e de ju inte bara att sluta dricka för då går man ju upp alla kg igen så då ska dricka nåt i 15 veckor till för att stabilisera vikten vilket ja tycker låter vettigt.

• låle

deire: Välkommen in i värmen!

Tyvärr är det nog bara du o jag online ikväll

• låle

hmmm e lite fattig just nu vill ju börja på min kur har inte råd att köpa en våg suck men men jag har pratat med min coach sa att ja ska börja den 21:a april de e långt kvar suck jag fick med ett litet tilltugg som man kunde äta mellan måltiderna de va choklad med massa gött inuti den va så god ja ska nog beställa mer av de.

• låle

å herre gud va mycke ja vägde köpte en våg igår ställde mig på den idag vägde 129.3 med kläder på uscha men men jag ska ju ändra på det nu ska försöka komma ner på 75 kg.
    Drack min första shake i dag smakade helt ok fast de va lite pulvrigt fick skölja ner med vatten efteråt.
    Jippihu för mig!
    Hur går de för er andra?
    Det skrivs ju inte här så ofta!

• låle

va roligt "mitt nya liv" hoppas att de fortsätter lika bra...

• låle

själv har ja redan tappat suget efter en dag bara anledningen är väl att ja inte mår så bra har haft huvudvärk nu i över en vecka på samma ställe hela tiden gråter av smärta...
    Men jag ska ta mig i kragen snart igen ja lovar.. ja vill verkligen det här...

• låle

Magda84: ställ dig inte så ofta på vågen mät med måttband istället och ställ dig på vågen kanske 1 gång i veckan då kanske det blir bättre resultat (med måttbandet alltså)
    Styrkekramar tille er alla

• låle

hoppas attde blir bra resultat =)

• låle

hej på er allihopa!
    hur går det för er? här gick det ganska så snart åt h-e
    jag kunde dricka min protien dryck 2-3 ggr bara ¨
    sist så fick ja såna grova kväljningar så ja hade ont i magen i flera timmar efteråt.
    Nu tar gubben över det då han har 20 kg övervikt...
    suck hjälp mig någon...
    är det nån som vet ett bra tips att gå ner i vikt utan större ansträngning då ja inte har motivationen att gå ut å gå så snälla skriv inte motionera bara nåt tips på god å nyttig mat som man kan laga till hela familjen.

• låle

Magda84: Hur mycket kostar modifast? Jag känner mig inte sugen på att slänga ut nästan 1900 igen.

• låle

hmm ja de e kanske lite dyrt.

e de nån här som provat äppelcidervinäger? funkar de verkligen å dom där kapslarna som finns funkar dom?

• låle

Hella77: välkommen in i värmen!
    Jo jag vet att flytande smakar illa... ja undrar om kapslarna funkar lika bra...???

Svar på tråden Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!