Gå-ner-i-vikt KOMPISAR sökes!
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Nu ska extra kilona bort! Finns ingen återvändo! Nån som vill hänga på? Tänkte köra vägning/mätning en gång per vecka och skriva in det här... Nån som vill kämpa med mig?
Kul att det är många som hänger på! Själv har jag alldelens för många kilon extra! Men får jag bort 10 är jag nöjd, till att börja med! =O)
Har just gått igenom ett sent missfall. Ebba fick bara ligga i min mage 20 veckor. Eftersom jag hade stora problem med foglossningar, som började redan vecka 12! så kunde jag inte aktivera mig så mycket under graviditeten. Detta gav en hel del extra kilon som jag nu inte vill ha kvar!
Jag och min sambo ska försöka att få igång bäbis-verkstan så snart kroppen börjar fungera som vanligt igen. Men eftersom det kan ta ett tag om man har otur så ska jag i alla fall försöka bli av med några kilon under tiden!
För att det ska vara lätt att hålla räkningen så kör jag "invägning" på måndag! Hoppas fler hänger med då! Jag kollar midjemått (vid naveln) och vikt.
Kämpa på tjejer!
låle:
Har du testat herbalife förut? Smakar dom gott?
marialind:
Klart du är välkomen! Och alla andra också för den delen!
Kanske vi ska försöka göra en lista, blir så svårt att hålla koll på hur det gör för alla annrs! Om ni mailar "namn", nuvarande vikt, midjemått, målvik till mig på måndag så kan jag lägga ihop alla i en lista... Låter det okej?!
Visst! Inte behöver man redovisa om man inte vill! Jag känner att jag vill göra det! Gör att jag känner mej lite mer motiverad om jag dessutom ska visa andra hur veckan har gått...en liten sporre liksom! Men självklart ska vi inte tvinga någon!
evolyn: Välkommen in i gänget!
Nu är det bara helgen kvar, sen kör i alla fall jag invägning på måndag! Alla som vill vara med är välkomna! Vill man inte redovisa sin vikt så behöver man inte...Vill man vara med på listan så är det bara att maila: "namn", nuvarande vikt, midjemått, målvik till mej på måndag så sätter jag ihop en lista! Lycka till allihopa!
fru malin: Äter du inget alls? Hur orkar du?
låle:
Hoppas Herbalife funkar för dej! Hur funkar det egentligen? Är det sånt "pulver" man blandar till en schake eller? Har inte kollat upp det, men har hört mycket possitivt om det...
desire:
Inte ätit nått onyttigt på 5 dagar, bra jobbat! Du har all rätt att vara stolt över dej själv!
Jag måste säga att jag är lite stolt över mej själv oxkså! =O) Har skrivit mat-schema denna vecka, alla mål, och jag har inte avvikit nån gång! Bara hemmalagad, nyttig mat, och frukt! Dessutom så motionerar jag varje dag, så nu hoppas jag verkligen att det börjar visa sej på vågen! Vägning på måndag! =O)
Hur går det för dej? Är det många kilon som ska bort?