• Anonym (E)

Vill vara 22 inte 32

32 är ej medelålders!

• Anonym (E)

Om 32 vore medelålders så skulle folk dö vid 64 och då har ej folk inte ens gått i pension ännu

• Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 13:21:41 följande:
    Medelålders= mitten av livet? Har alltid tänkt mig att det är vad man är när man inte är ung längre men ej heller gammal. 30-60.
    Anonym (Herregud) skrev 2024-07-07 12:30:42 följande:
    Vad är HANS kärleksspråk då?
    Ord, romantik, bekräftelse, omhändertagande.Doesnt matter. Jag är för psykiskt störd för ego och narcisstisk att bli en bra mamma ändå. Kommer ha p-stav ända tills jag inte behöver den. En bra hustru är en lagom aspiration för mig.
    Anonym (M) skrev 2024-07-07 12:06:05 följande:

Det är väl bara att du börjar leva som att du är 22 år då. Det är inte konstigare att man kan känna sig som en annan ålder än att man kan känna sig som att man är av ett annat kön. Det är även helt OK att säga att du är 22 om någon frågar om din ålder. Eller ha en helt egen definition av din ålder som är tidlös. Din omgivning ska respektera dina egna definitioner och inte ifrågasätta dem. För då är de transfobiska. Lycka till med allt!

:) 

Om man är ung eller ej beror väl helt på perspektiv. Tex 60 åringar tycker 30-35 är väldigt ungt och början på vuxenlivet. 
  • Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 13:38:16 följande:
    Min man bekräftar mig mycket med att jag är ung men jag har kanske lite svårt att ta till mig det för jag vet att han vet att jag nojar över det så det är lite teateraktig känsla jag får från honom. Han säger så för att han älskar mig och för att göra mig glad kanske för att han själv är 50 och jämför så men han ser mig förmodligen som 32 inte 22 egentligen.
    Vad kommer du då tänka om din ålder när du är 50.. Tycker du att din man är en dinosaurie då som är typ 20 år äldre än dig?
  • Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 20:06:42 följande:
    Det vet jag inte. Det kan kännas väldigt fel bara. Jag kan ta på mig shorts och en topp tex. Tycka att jag ser jättebra ut men få en känsla av att de här kläderna är jag för gammal för. Byta om och i mer vuxna kläder så känner jag mig så jäkla ful och androgyn. Jag ser inte ut att vara 32, jag ser inte ut att vara 22 heller utan jag ser ut som 12. En 12 årig pojke som tagit på sig sin mammas kläder. 

Jag gillar bikini och träningskläder, det känns ålderslöst på något sätt. 
    Varför skulle man vara för gammal i någon ålder för shorts och topp? Är väl normala kläder? Tycker shorts och en tunn skjorta, linne, blus är fint oavsett ålder . Du övertänker. 
  • Anonym (E)
    Anonym (transage) skrev 2024-07-07 22:00:07 följande:
    Korta shorts på en 32åring är så illa att när jag har försökt (2ggr) göra trådar om korta shorts på en 32åring så har de tagits bort. Så man kan definitivt vara för gammal för shorts, åtminstone om de är korta.
    Jag tycker ej för korta shorts är snyggt oavsett ålder. Dina trådar kanske tas bort för att du skriver så konstiga saker.
Svar på tråden Vill vara 22 inte 32