• svera

Spänning

Kan någon känna igen sig:
    Har levt singel länge, flera år, de förhållande jag har haft är tillsammans med fina, lugna helhylle män. Har en längtan inombords av mer bus, mer frihet men samtidigt kontroll. Skulle vilja träffa en mer styrande, en aning kontrollerande man. Ej våldsam med slag mm, bara någon som styr upp och som har vissa regler. Är otroligt stark själv, kanske det bara är det som detta handlar om, att möta sin jämlike. Det måste väl vara fler som kan relatera till detta, eller? Kanske bara en rätt vanlig fantasi?

• Svar på tråden Spänning
  • Anonym (Wrong place)

Du lär inte finna några sådana män på det här forumet tyvärr. 

Här hänger mestadels halvfeminina bisexuella "män" som själva vill få samma behandling som du samt perviga autistiska inceltjockisar med klen social förmåga och noll erfarenhet av kvinnor.

• Anonym (…)
    svera skrev 2024-07-07 00:14:45 följande:
    Spänning

Kan någon känna igen sig:
    Har levt singel länge, flera år, de förhållande jag har haft är tillsammans med fina, lugna helhylle män. Har en längtan inombords av mer bus, mer frihet men samtidigt kontroll. Skulle vilja träffa en mer styrande, en aning kontrollerande man. Ej våldsam med slag mm, bara någon som styr upp och som har vissa regler. Är otroligt stark själv, kanske det bara är det som detta handlar om, att möta sin jämlike. Det måste väl vara fler som kan relatera till detta, eller? Kanske bara en rätt vanlig fantasi?

Kan nog kanske hjälpa dig 😊
  • svera
    Anonym (?) skrev 2024-07-07 00:23:11 följande:
    Kan nog kanske hjälpa dig 😊
    Härligt, det finns någon?😉
  • Anonym (…)
    svera skrev 2024-07-07 00:31:08 följande:
    Härligt, det finns någon?😉
    Det gör det väl alltid? Kan vi skriva någonstans?
  • Anonym (…)
    svera skrev 2024-07-07 00:43:56 följande:

Vart?

Kan man chatta här?
  • Emiz
    Anonym (Wrong place) skrev 2024-07-07 00:20:54 följande:

Du lär inte finna några sådana män på det här forumet tyvärr. 

Här hänger mestadels halvfeminina bisexuella "män" som själva vill få samma behandling som du samt perviga autistiska inceltjockisar med klen social förmåga och noll erfarenhet av kvinnor.

Oj vad nedlåtande😳 uppfattade inte att hon letade efter någon sådan man här på forumet utan undran om fler känner samma? Jaja...
  • KimLinnefeldt

Har du provat att be dem ta dig hårt, dominera, styra, binda dig,äga dig. De kanske går igång på det, när fernissan slipats bort. Jag visste inte att jag hade det i mig, men det har jag. Min fru vill inte medge det, men det märks att hon gillar det.

• Anonym (Lajla S)

Har länge känt på samma. Har nu en yngre Balkan-älskare som är precis lagom maskulin och dominant för mig. Fantastisk ruff och eldig sex, och mycket skoj och bus.

Svar på tråden Spänning