Alla människor tror jag, har iaf nån gång varit osäker på hur man ser ut där nere... Och sen beror det väl också på om man nån gång varit med nån som inte är riktigt skapt i sinnet, lr bara är en ytlig beklämd människa, och som kanske har sagt nåt om hur man ser ut, lr om man har liten/stor kuk, "min förra tjej hade mkt snyggare mutta än dig, mindre blygdläppar, och en si eller så klitta...", det är då bra att ta på sig, be denne ev sexpartner att då gå tillbaka till denne om din inte passar i smaken!!
Jag har ALDRIG någonsin sett en osexig/"ful" fitta/snippa/mutta!! Har varit med tjejer/kvinnor med mkt små klittor, som är suuuuperkänsliga, att hon nästan får ont, lr rycker till om man smeker rakt på den, och jag har varit med andra som har större klittor, som nästan vill bli "spankade" under sexet i mellanåt...
Men det är ju oftast sånt man lär sig, ihop med sin partner, hur NI ska få ERT sex att vara skönast för ER. Så att man blir "kompatibel" med sin partner. Vissa kvinnor, lr majoriteten faktiskt(otroligt nog!!), säger att de har oftast inte träffat nån som jag, faktiskt bryr sig om hur HON vill ha det!! Inte bara kyssas, klämma lite på brösten, stoppa in 1-2 fingrar, rycka lite och sen ha ett snabbt 3-5 min knull, tills jag är klar...Men dessvärre tycks många män bara göra så 😞
Sorgligt!! Men med åldern, brukar ju även komplex och sånt släppa också. Jag har den kuk jag har. Den är så stor den är, och det finns inget jag kan göra åt det!! Bara den står och blir hård, så får man ju liksom jobba med det!! Lika så är det för er kvinnor. Det finns ju numer plastikkirurgi för könsdelarna, men jag tror ingen vettig kirurg hade skurit i din klitoris för att förminska den, pga all känsel och alla nerver som är sammanslutna där.
Lär dig tycka om och älska din mus!!