Snart 40, singel och kär i en upptagen kvinna
Jag vet att hela grejen kommer kritiseras av många men känslorna tar över ibland.
Jag har gått och blivit kär i en gift kvinna. Vi är bekanta sedan länge men Inte setts/hörts på många år. jag hade Ögon för henne under universitetstiden (vi pluggade i samma stad) men inget hände
nu stötte vi på varandra i våras och det var som en blixt som gick igenom mig. hon var om möjligt ännu vackrare än när vi var unga. Vi stod och pratade en bra stund som bekanta gör när man ses. det framkom att hon var gift och hade två barn.
Mötet lämnade ett starkt intryck på mig och flera dagar efter vi stött på varandra var hon ständigt i mitt medvetande. jag tog då modet och kontaktade henne på sociala medier. Hon svarade snabbt och långa konversationer satte fart. några veckor senare stämde vi träff. vi sågs efter jobbet på en kaffe och fortsatte så under våren. Vi har träffats Ca 10 gånger på aw/fika och varje träff har lämnat starkare intryck på mig.
vi har båda låtsas att det varit på ett vänskapligt plan men jag har känt att det är mer än så. Hon är väldigt personlig och djup. Men hon är också noga med att tala om sin man och sina barn (så att jag ska förstå att det inte kan bli något).
men nu härom dagen efter en aw så kysstes vi. vi promenerade till bussen tillsammans och i en park stannade vi upp och kysstes. En underbar kyss och det kändes så bra. Tills hon försvann med bussen och åkte hem till sin familj.
jag vet att hon nu är bortrest med familjen och att dom förmodligen har en härlig resa tillsammans. samtidigt är jag här, lämnad i sticket med alla mina känslor för henne.
Vad gör man? Jag är för gammal att spela bort fler år. jag är 37 och singel. har satsat på karriären och bott mycket i olika länder/städer så har inte blivit att jag stadgat mig. nu längtar jag efter familj och barn. en affär med en gift kvinna är det sista jag behöver. Men vad gör man? Jag är så galet kär och kan inte sluta tänka på henne