• Gillarmilfs

Kvinnor mellan 35-50 är bäst

Har sedan länge attraherats mer av kvinnor i medelåldern är tjejer i min egen ålder (20-25). Efter att ha haft sex med ett antal kvinnor i 40-årsåldern måste jag säga att ni är det sexigaste som finns. Har fått en annan förståelse för sex och kan inte få nog av er. 

Efter att ha läst en del trådar kände jag att det var dags att själv försöka bidra.

• Svar på tråden Kvinnor mellan 35-50 är bäst
  • Anonym (norrmannen)

Kan inte hålla mer med !   

• Anonym (Eh?)

Handlar det om något djupare än bara sex? Letar du efter en ersättare till lilla mamma också? De kvinnor du talar om är ju gamla nog att vara just det. 

• Gillarmilfs
    Anonym (Eh?) skrev 2024-07-10 22:16:09 följande:

Handlar det om något djupare än bara sex? Letar du efter en ersättare till lilla mamma också? De kvinnor du talar om är ju gamla nog att vara just det. 

Tror det handlar om att jag tycker det är hett med åldersskillnaden och att det just bara är sex, inga känslor inblandade.
  • Anonym (Eh?)
    Gillarmilfs skrev 2024-07-11 15:49:39 följande:
    Tror det handlar om att jag tycker det är hett med åldersskillnaden och att det just bara är sex, inga känslor inblandade.
    Med andra ord så är ditt intresse för dessa kvinnor ytligt och kärlekslöst. Att utnyttja någon sexuellt är inget som lockar härifrån iaf. Ser människor som individer och inte objekt att använda för den egna lystnadens skull.
  • Gillarmilfs
    Anonym (Eh?) skrev 2024-07-11 17:29:33 följande:
    Med andra ord så är ditt intresse för dessa kvinnor ytligt och kärlekslöst. Att utnyttja någon sexuellt är inget som lockar härifrån iaf. Ser människor som individer och inte objekt att använda för den egna lystnadens skull.
    Med andra ord menar du att två vuxna människor inte kan ha en sexuell relation där man ligger med varandra utan att någon utnyttjar den andra? Det har varit helt frivilligt från bådas sidor och båda har varit med på premisserna från början. Ha en fin kväll.
  • Anonym (Em)

Ingen skillnad mot att ha KK eller liknande tycker jag.

• Anonym (Eh?)
    Gillarmilfs skrev 2024-07-11 19:49:23 följande:
    Med andra ord menar du att två vuxna människor inte kan ha en sexuell relation där man ligger med varandra utan att någon utnyttjar den andra? Det har varit helt frivilligt från bådas sidor och båda har varit med på premisserna från början. Ha en fin kväll.
    Finns det ingen kärlek med i bilden så handlar det bara om att sexuellt utnyttja, oavsett om det är frivilligt eller inte. Det säger sig självt. Sex är inte kärlek. 

Jag är i den åldersgrupp som du påstår dig uppskatta men bara sett till år. Att bli uppskattad enbart för en sexuell stereotyp som du byggt upp om kvinnor i min ålder låter inte vidare sympatiskt eller åtråvärt. 
  • Anonym (Milf)

Härligt att du gillar mogna kvinnor, ts! 😊
    Bry dig inte om de sura kommentarerna i tråden, givetvis kan man ha sex utan känslor inblandade. 😉
    Jag är en 45-årig milf som har en kk på 24 år, vi är inte kära men tycker om varandra, och framför allt så har vi djuriskt het sex. Och jag lovar, ingen av oss blir utnyttjade utan vi njuter av varje sekund. 😉
    Det bästa med att som mogen kvinna ligga med en yngre man är den ljuvliga sexuella kompabiliteten dels genom att vi befinner oss i våra sexuella peakar, dels då vi ger varandra det vi behöver: jag älskar unga vältränade män och han är galen i mina kurvor och får mig att känna mig supersexig. 🔥

• Anonym (Eh?)
    Anonym (Milf) skrev 2024-07-12 00:42:19 följande:

Härligt att du gillar mogna kvinnor, ts! 😊
    Bry dig inte om de sura kommentarerna i tråden, givetvis kan man ha sex utan känslor inblandade. 😉
    Jag är en 45-årig milf som har en kk på 24 år, vi är inte kära men tycker om varandra, och framför allt så har vi djuriskt het sex. Och jag lovar, ingen av oss blir utnyttjade utan vi njuter av varje sekund. 😉
    Det bästa med att som mogen kvinna ligga med en yngre man är den ljuvliga sexuella kompabiliteten dels genom att vi befinner oss i våra sexuella peakar, dels då vi ger varandra det vi behöver: jag älskar unga vältränade män och han är galen i mina kurvor och får mig att känna mig supersexig. 🔥

Och du låter ju verkligen som en äkta kvinna också. Inte alls likt en incelgubbe som sitter bakom kvinnligt nick och fantiserar Drömmer Kräks

Självklart är det ett utnyttjande och dessutom en förolämpning mot oss som tagit oss förbi apstadiet och inte tänker med könsorganet. 

Att bli ratad som en riktig partner, inte bli sedd och uppskattad för alla sina mänskliga egenskaper, och enbart använd för substanslöst, mekaniskt meningslöst liggande är så långt ifrån en komplimang det går att komma. 
  • Gillarmilfs
    Anonym (Eh?) skrev 2024-07-12 01:05:35 följande:
    Och du låter ju verkligen som en äkta kvinna också. Inte alls likt en incelgubbe som sitter bakom kvinnligt nick och fantiserar Drömmer Kräks

Självklart är det ett utnyttjande och dessutom en förolämpning mot oss som tagit oss förbi apstadiet och inte tänker med könsorganet. 

Att bli ratad som en riktig partner, inte bli sedd och uppskattad för alla sina mänskliga egenskaper, och enbart använd för substanslöst, mekaniskt meningslöst liggande är så långt ifrån en komplimang det går att komma. 
    Självklart är det inte ett utnyttjande om båda parter är införstådda på premisserna som sattes från början. Om sexet är bra och båda uppskattar relationen behöver det väl inte vara meningslöst? Sen köper jag att man kan tycka att sex utan kärlek inte är något eftersträvansvärt men jag tycker folk ska få göra som de vill utan att andra ska döma så fort saker inte passar deras världsbild.
Svar på tråden Kvinnor mellan 35-50 är bäst