Anonym (Milf) skrev 2024-07-12 00:42:19 följande:
Härligt att du gillar mogna kvinnor, ts! 😊
Bry dig inte om de sura kommentarerna i tråden, givetvis kan man ha sex utan känslor inblandade. 😉
Jag är en 45-årig milf som har en kk på 24 år, vi är inte kära men tycker om varandra, och framför allt så har vi djuriskt het sex. Och jag lovar, ingen av oss blir utnyttjade utan vi njuter av varje sekund. 😉
Det bästa med att som mogen kvinna ligga med en yngre man är den ljuvliga sexuella kompabiliteten dels genom att vi befinner oss i våra sexuella peakar, dels då vi ger varandra det vi behöver: jag älskar unga vältränade män och han är galen i mina kurvor och får mig att känna mig supersexig. 🔥
Och du låter ju verkligen som en äkta kvinna också. Inte alls likt en incelgubbe som sitter bakom kvinnligt nick och fantiserar
Självklart är det ett utnyttjande och dessutom en förolämpning mot oss som tagit oss förbi apstadiet och inte tänker med könsorganet.
Att bli ratad som en riktig partner, inte bli sedd och uppskattad för alla sina mänskliga egenskaper, och enbart använd för substanslöst, mekaniskt meningslöst liggande är så långt ifrån en komplimang det går att komma.