Semester och föräldraledighet
Och så har vi min kollega som missade att lämna in sin FL-ansökan i tid och blev nekad sina långa ledighet.
Haha, så rätt åt henne det var. OCh det viskade vi inte direkt om. Äntligen fick hon känna på hur det är att vara tvungen att jobba för att egoisterna kräver sin RÄÄÄÄÄÄÄTT!
Det har gått så långt med detta äckliga beteende att vi, min min arbetsplats, håller egoisterna på en armlängds håll. Den värsta parasiten bjuder vi inte med när vi ska ha AW ens, vad ska hon ha en inbjudan till den för? Hon måste ju umgås med baaaaaaaaaaaaaarnen.
Idiotisk lag det där...
Vi har en anställd som inte hade någon FL kvar att ta ut, hon sa högt och tydligt på ett personalmöte att hon ändå tyckte att småbarnsföräldrar skulle prioriteras när semestern skulle läggas. Långnäsa fick hon! Det var en höjdpunkt, då fick hon känna på hur det känns att inte få sina önskade dagar beviljade.
Jag förstår personer som "Teamis" här i tråden. Hade gjort exakt likadant. OCh såna som "Agda90" skulle jag som högst nicka till på morgonen, ingen jag skulle lagt energi på att ens tilltala.