Tre män
Det här kommer antagligen låta märkligt och fredag till trots så är jag helt seriös.
Det finns tre män som alla får det att fladdra lite extra i magen på olika sätt.
1. Svensk. Liknande nicheintresse och vi verkar klaffa på många plan... kanske inte den skarpaste alla gånger, men definitivt inte obildad.
2. Latino (adopterad). Bortsett från att han är väldigt fin att vila ögonen på så är han skarp och har samma typ av humor som jag. Behöver aldrig betona "det var ett skämt" som till han ovan, utan han svarar med samma mynt.
3. Annat nordiskt land. Väldigt intelligent, men tjatar mycket om att träffas trots att jag sagt att jag vill prata mer först. Han ger dock inga creep-vibbar trots det... verkar väldigt snäll och erbjöd sig tex hjälpa med flytt trots att vi bara pratat nån vecka då. Sen att jag är väldigt svag för hans språk kanske bidrar till att jag låter honom komma undan med tex tjatet som jag inte hade gjort med andra...
Rent spontant, vem hade du övervägt att träffa? 2 och 3 bor i samma stad, 1 i en nån timme härifrån.