• Anonym (GammelFrun)

Kvinlig Cuckold

Finns dom?
    Jag är kvinna, 55+, lever i ett bra äktenskap. Barnen lever sina liv och har flyttat ut.
    Maken har gärna sex ofta, jag vill ha mer sällan.
    Vi pratade och kom överens om att han skulle få ta en älskarinna eller kk eller vad det kallas. 
    Hon är yngre än oss,  30 nånting.
    Blir inte svartsjuk men känner mig lite utanför och skulle vilja vara en liten fluga på väggen när dom träffas.
    Inte vara delaktig men kåtar upp mig själv lite genom att gå runt och tänka på vad dom gör och hur dom gör det när dom träffas. 
    Tänker att jag sitter i en fåtölj i nått hörn och kollar och sen går jag och mannen hem och så gör han samma sak med mig.
    Är det vanligt att frun vill vara den som är cuckold eller hur skulle det kännas för er män om frugan ville titta på när ni har sex med kågon annan?

• Svar på tråden Kvinlig Cuckold
  • Ztiff2

Självklart finns det, min tjej och jag hade öppet förhållande en period på 3 år , hon tände på att jag fick ligga av mig men det skulle inte övergå till dejt, bara sex  och lika åt andra hållet då hon också låg med andra :) visade varandra bilder och berättade i sängen 

• Anonym (Något aggressivt över det?)

Jag var tillsammans med ett par (lång historia men kortfattat träffade kille som jag trodde var singel eftersom han sa sig vara singel, han berättade om sin fru efter vi träffats flera månader. Blev sur, gjorde slut men gick sedan tillbaks. Hans fru ville titta på och sedan delta själv...så det var vi tre ett tag).

Men jag upplevde att det var något aggressivt/obehagligt över hennes cuckoldande. Ursäkta språket men det var saker som att hon ville att han skulle komma i mitt ansikte analt osv. och det kändes som att hon styrde väldigt mycket och det var rätt avancerade saker. Som att hon levde ut saker genom sin man.

Svar på tråden Kvinlig Cuckold