Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Tjejer föredrar ni om killen är omskuren eller inte ?

Jag tycker synd om de omskurna då de flesta blivit det som barn. En förklaring till varför man gör det på barn är något flum om hygien men det viktigaste är tydligen att hindra dem från att onanera.

• Anonym (Suck)
    Anonym (Naturlig) skrev 2024-07-17 01:53:38 följande:

En penis föds med och är menad att ha ett hölje som bevarar dess fuktighet och skyddar från bakterier utifrån. Att gå omkring hela dan i ett par kalsingar med spår av e-coli är inte optimalt för en oskyddad snopp. 

Ja, det samlas smegma under förhuden men smegma är inte hälsofarligt då det endast består av svett, hud och rester av urin vilket dessutom är hur enkelt som helst att tvätta bort inför mer intima stunder.

En stympad penis är verkligen inte snyggare att se på heller. 

Har själv sett många omskurna män i amerikansk porr och där är snopparna ofta torra, rynkiga, knottriga och rödspruckna. Inte fint alls i min mening. Ser ut som torra gamla korvskinn typ. 

Det är också vanligt att amerikanska män får ta till vaselin för att underlätta rörelser vid onani, mycket p.g.a. torrheten som gjort snoppen sträv och oföljsam. 

Omskurna snoppar blir också utnötta på toppen eftersom denna inte har sitt hölje utan ligger helt exponerad och stöts mot kalsongtyget hela tiden. Förhårdnader bildas vilket leder till mindre känsel och sånt ser jag mycket negativt på i sexlivet.

Sorry till er som är omskurna men för mig är det av hög vikt att mannen kan njuta fullt ut och inte är avtrubbad i de nedre regionerna. 

Tänkte på när de flesta i USA är omskurna att tjejerna där måste harkla sig och spotta på snoppen innan de kan smeka den.
Svar på tråden Tjejer föredrar ni om killen är omskuren eller inte ?