• Anonym (Bella)

Någon annan som ifrågasätter gängse uppfattning om vad som är en medelstor kuk?

Antingen har både jag och mina närmaste tjejkompisar haft tur och det bara är en slump, men vi har bara undantagsvis interagerat med 14-15 cm kukar utan i regel har det snarare varit runt 18 cm (och en del ännu större), vilket jag tror är ett mer korrekt medelvärde. Någon som har liknande erfarenhet?

• Svar på tråden Någon annan som ifrågasätter gängse uppfattning om vad som är en medelstor kuk?
  • Anonym (Girl)

Har ni mätt alla ni legat med?? Har aldrig i mitt liv mätt
    en kuk å då har jag haft kring 50 st

• Anonym (Bella)

Alltså, man har ju mätt en del och sedan är det inte jättesvårt att jämföra de måtten med andra man legat med.

• Anonym (Girl)

Hur går det till när ni mäter? 

säger ni till killen bara att du vill mäta? Tar fram en linjal o mäter i smyg?

• Anonym (Bella)

Måttband, inte linjal....

Och mätning sker ju såklart med partners/KK. Så ja, då diskuterar man saken - killar som vet att de är välutrustade har i min erfarenhet inget emot att bli mätta,  kanske av lättförklarliga skäl.

• Anonym (L)

1. Har ni mätt alla kukar ni haft i er? 
    2. Har ni mätt på samma sätt eller är mätmetod en felkälla?
    3. Vad är variabiliteten (t.ex standardavvikelse) bland kukarna?
    4. Har ni etablerat vad som är ett relevant interval för medelstor kuk baserat på variabiliteten eller bara på tjejgissningar?

• Anonym (Bella)

1. Nej (se ovan)
    2. Måttband utgår jag från att alla använt, jag har i alla fall gjort det
    3. Särskilt exakt kanske det inte är, men säg att runt 70 % har legat inom 17-19
    4. 17-19 cm, men det är kanske bara "tjejgissningar"

• Anonym (2:an)

har ni haft problem med att behärska sådana mått (18 uppåt) vid analsex? Eller har ni avstått det pga storleken?

• Anonym (Girl)

Men vad spelar måttet för roll om man är kär o sexet är bra?

• Anonym (Bella)
    Anonym (Girl) skrev 2024-07-15 15:55:41 följande:

Men vad spelar måttet för roll om man är kär o sexet är bra?

Därför att vissa, jag inkluderat, tycker att sex med en stor kuk är skönare och härligare än med en medel eller lten.
  • Anonym (Girl)

Fast de märker du väl UTAN måttband ?

Svar på tråden Någon annan som ifrågasätter gängse uppfattning om vad som är en medelstor kuk?