Varför flörtar gifta män?
För att män är sjuka o huvet. Blir aldrig nöjda även om dom har världens bästa o snyggaste tjej
För att män är sjuka o huvet. Blir aldrig nöjda även om dom har världens bästa o snyggaste tjej
Jag tror att dom flesta unga kvinnor gillar detta. Även om dom inte vill ha gubben så gillar dom att dom kan bräda äldre kvinnor gällande männen.
Dom vill inte ha gubbarna men dom gillar att dom tog uppmärksamheten från frugan. Det är ren bekräftelse.
Ännu en man bakom äldre man / yngre kvinna temat.
nej du ts man incel 50+ som vill skapa reaktioner i din ointressant värld, eller om du är man i ett dött äktenskap kanske ? Vi yngre kvinnor ser er öht inte där ni, dinosaurier från 1800-talet sitter med era tanter.
OM det där skulle inträffa så tror jag många kvinnor skulle släppa kopplet fritt på vovven. Man vill inte ta i honom med tång. Seså iväg och drägla med dig. Om nån annan vill ha dig kan hon ta dig. Många kvinnor skulle aldrig låta sig bli så förnedrade om mannen öppet visar uppskattning till en annan kvinna när man sitter jämte. Då kan det mycket väl vara kört för honom. hans marknadsvärde hos den egna kvinnan skulle drastiskt sjunka och när den andra kvinnan märket det, hur intressant tror du han är då ? Så han ska nog tänka sig noga för vad han gör den där mannen. Annars står han mest troligt inför två scenarior 1. Den dräglande mannens fru tappar respekt och förtroende och han förlorar sin älskade fru. 2, 23-åringen är plötsligt iskall.
Majoritet av skilsmässor tas på initiativ av kvinnan.
Tackar som frågar ! Det är en relevant fråga. Varför engagera sig i idioti frågor ? Ska sluta med det nu. Orka !
Värt att notera är dock din möda att replikera på mina rader. Trampades det på en öm tå ? LoL
Hej då ! 
För att dom lever i tråkiga äktenskap och vill ha lite uppmärksamhet. Flörta tillbaka så tänker dom garanterat på dig nästa gång frun släpper till.....
För att dom lever i tråkiga äktenskap och vill ha lite uppmärksamhet. Flörta tillbaka så tänker dom garanterat på dig nästa gång frun släpper till.....
Bortsett från TS situation, som var kränkande. Då partnerna var närvarande. Så undrar man ju över den omvända situationen. Finns det inga 40+ kvinnor här som också flirtar trots att de är i ett förhållande. Jag förstår att TS syftar mer på kränkningen, men diskussionen lutar mer åt att män är svin och att man inte får flirta när man är i ett förhållande. Handen på hjärtat, visst flirtar ni me?