Inlägg från: Anonym (Enkelt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enkelt)

Varför flörtar gifta män?

Anonym (Tjwj) skrev 2024-07-15 18:33:03 följande:

För att män är sjuka o huvet. Blir aldrig nöjda även om dom har världens bästa o snyggaste tjej

Men det hade han ju inte, han ville hellre ha 23-åringen han flörtade med.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Tjwj) skrev 2024-07-15 23:37:01 följande:
    Nja de vill han nog inte heller. Efter några år är hon oxå tråkig o vanlig o då vill han ha nåt nytt igen 
    Det ena utesluter inte det andra
  • Anonym (Enkelt)

Jag tror att dom flesta unga kvinnor gillar detta. Även om dom inte vill ha gubben så gillar dom att dom kan bräda äldre kvinnor gällande männen.

Dom vill inte ha gubbarna men dom gillar att dom tog uppmärksamheten från frugan. Det är ren bekräftelse.

• Anonym (Enkelt)
    Anonym (Bret) skrev 2024-07-16 09:44:24 följande:
    Och?
    Inget fel på lite ögongodis.
    Du säger ju själv att du hade mycket ögonkontakt med killen?
    En intressant fråga, som röjer TS oskyldiga och anspråkslösa funderingar, är varför hon fortsatte ha ögonkontakt med mannen?

Det enkla svaret är att hon någonstans gillade uppmärksamheten och bekräftelsen.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Ladgerda) skrev 2024-07-16 16:07:55 följande:

Ännu en man bakom äldre man / yngre kvinna temat. 

nej du ts man incel 50+ som vill skapa reaktioner i din ointressant värld, eller om du är man i ett dött äktenskap kanske ?  Vi yngre kvinnor ser er öht inte där ni, dinosaurier från 1800-talet sitter med era tanter. 

OM det där skulle inträffa så tror jag många kvinnor skulle släppa kopplet fritt på vovven. Man vill inte ta i honom med tång. Seså iväg och drägla med dig. Om nån annan vill ha dig kan hon ta dig. Många kvinnor skulle aldrig låta sig bli så förnedrade om mannen öppet visar uppskattning till en annan kvinna när man sitter jämte. Då kan det mycket väl vara kört  för honom. hans marknadsvärde hos den egna kvinnan skulle drastiskt sjunka och när den andra kvinnan märket det, hur intressant tror du han är då ? Så han ska nog tänka sig noga för vad han gör den där mannen. Annars står han mest troligt inför två scenarior 1. Den dräglande mannens fru tappar respekt och förtroende och han förlorar sin älskade fru. 2, 23-åringen är plötsligt iskall. 

Majoritet av skilsmässor tas på initiativ av kvinnan.

Du blir så upprörd att du kallar folk för incels, dinosaurier, spekulerar i att personen har ett dött äktenskap, kallar män för hundar, kan inte få till stor bokstav i början på meningen och inte heller stava till dregla. Hur är det fatt?
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Äckliga gubbslem) skrev 2024-07-17 11:10:55 följande:
    Sällan jag ser gifta kvinnor flirta med yngre män när deras man är bredvid.
    Ofta jag ser gifta män flirta med mig när frun är bredvid. 

Män är respektlösa och borde vara tacksamma att dom har en fru alls.
    Så äckliga gubbslem ska titta ner i golvet, hålla käften och vara tacksamma att någon vill ha dom? Haha

Du verkar vara en trevlig kvinna.. 
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Ladgerda) skrev 2024-07-17 16:15:42 följande:

Tackar som frågar ! Det är en relevant fråga. Varför engagera sig i idioti frågor ? Ska sluta med det nu. Orka ! 

Värt att notera är dock din möda att replikera på mina rader. Trampades det på en öm tå ? LoL
    Hej då ! Flört

Det är ingen större möda för mig att svara på ett enkelt inlägg. Men bra att veta att du är ok!
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Den yngre) skrev 2024-07-20 09:57:54 följande:

För att dom lever i tråkiga äktenskap och vill ha lite uppmärksamhet.  Flörta tillbaka så tänker dom garanterat på dig  nästa gång frun släpper till.....

Och så får den yngre kvinnan lite uppmärksamhet också. Win win!
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Den yngre) skrev 2024-07-20 09:57:54 följande:

För att dom lever i tråkiga äktenskap och vill ha lite uppmärksamhet.  Flörta tillbaka så tänker dom garanterat på dig  nästa gång frun släpper till.....

Anonym (Enkelt) skrev 2024-07-21 18:28:47 följande:
    Och så får den yngre kvinnan lite uppmärksamhet också. Win win!

Så är det nog dom flesta gånger. Mannen får lite ögongodis som han tankemässigt tar med sig i sängkammaren och den yngre kvinnan får lite tillfällig bekräftelse. Ingen större skada skedd med andra ord.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Äckliga gubbslem) skrev 2024-08-04 12:45:31 följande:
    När du är 40+ kommer din man flörta med en 23 åring. Det finns tydligen inga män som är nöjda med det dom har. De borde vara singlar hela livet, för de respekterar aldrig sina fruar.Att försöka få en ny är tydligen viktigare än att behålla det de har.

Giriga, respektlösa, själviska, egoistiska är dom ALLA och särskilt när dom blir gubbar.
    Det är väl inte respektlöst att snegla lite på vackra kvinnor? Alla gör väl det mer eller mindre. Vi lever i ett öppet samhälle där kvinnor inte går runt och skyler sig för att respektera sin man. 
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Ögonkontakt) skrev 2024-08-10 07:44:23 följande:

Bortsett från TS situation, som var kränkande. Då partnerna var närvarande. Så undrar man ju över den omvända situationen. Finns det inga 40+ kvinnor här som också flirtar trots att de är i ett förhållande. Jag förstår att TS syftar mer på kränkningen, men diskussionen lutar mer åt att män är svin och att man inte får flirta när man är i ett förhållande. Handen på hjärtat, visst flirtar ni me?

Troligen om dom får lite bekräftelse och uppmärksamhet. Om man inte ser bra ut, är gammal eller överviktig så blir det inte lika mycket bekräftelse och det är lättare tillhands att man klagar på beteendet i sig.
Svar på tråden Varför flörtar gifta män?