Skriver du bättre fantasy än chatbottarna?
Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, men eftersom det bara är på kul så kändes sandlådan som ett... kort... säkert vetefan.
Nu har Aniiee gått och varit nyfiken igen. Så... Er tur. Kan ni skriva bättre än chattbottarna?
Ursäkta engelskan, den som vill skriva får göra det på antingen svenska eller engelska, men engelska är språket jag använt till detta för ärligt, chattbottarna suger på att skriva fantasy på svenska. I alla fall de jag använder.
Så det här är vad jag lade fram för chattbottarna.
I would like to cast you as a fictional character I'm creating, put a series of questions and events before you and see what you as that character would do.
The character is Faye, a bard in the land of Marrann, a place of magic and fairy creatures. A young adult now, he grew up poor, but happy, his parents doing their best to provide for him and protect you from those who would have imprisoned him in one of the fifteen Magic Towers for your very minor magic abilities related to his bardic abilities. He is intelligent, crafty, jovial, and have a sharp tongue that often hides his more soft and vulnerable side, and very protective of his lover, a young man named Issä of great magical abilities, who ran away from one of the Magic Towers.