Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Skriver du bättre fantasy än chatbottarna?

Jag visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, men eftersom det bara är på kul så kändes sandlådan som ett... kort... säkert vetefan.

Nu har Aniiee gått och varit nyfiken igen. Så... Er tur. Kan ni skriva bättre än chattbottarna?

Ursäkta engelskan, den som vill skriva får göra det på antingen svenska eller engelska, men engelska är språket jag använt till detta för ärligt, chattbottarna suger på att skriva fantasy på svenska. I alla fall de jag använder.

Så det här är vad jag lade fram för chattbottarna.

I would like to cast you as a fictional character I'm creating, put a series of questions and events before you and see what you as that character would do.

Faye and Issä have been caught! Faye stands before the king, a man barely out of his teens. Iron shackles bind Faye's wrists and chains bind them to his throat. They are heavy and humming softly with magic, making Faye's skin tingle. Issä is nowhere to be seen. Faye doesn't even know if he's alive. What now?

It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Svar på tråden Skriver du bättre fantasy än chatbottarna?
  • Aniiee

Themis! Bravo!

Aningen blodigare än någon av AI-versionerna, men. I like!

It is the season of the spirit, the message, if we hear it, is "make it last all year"
  • Aniiee

Ser nu att första stycket är lite lustigt. Det är för att jag klipte in texten från två olika bottar och den ena är riktigt urusel på jag-form, haha.

Ingen annas kreativitet som nappar på detta?

Svar på tråden Skriver du bättre fantasy än chatbottarna?