Hjälp! Hur tar jag bort örhänget?
gjorde du hos en riktig studio med nål så behöver du skruva bort ena sidan. Gjorde du med pistol så är det bara att dra.
gjorde du hos en riktig studio med nål så behöver du skruva bort ena sidan. Gjorde du med pistol så är det bara att dra.
Om det är en som ska skruvas av så kan det vara riktigt svårt att få upp den. Bästa sättet är att ha på sig latexhandskar, då får du mycket bättre grepp.
Såklart du kan ta av dom själv! vore väldigt konstigt med några special örhängen som bara dom kan ta av. Försök med handskar på så går det mycket lättare.
aldrig någonsin hört talas om. och då har jag ändå varit väldigt intresserad av piercingar sen jag var tonåring. Sa dom det när du gjorde den att du skulle behöva komma dit och byta ut den när det är dags att byta smycke? Det enda man vanligtvis inte kan ta bort själv är dermal när plattan sitter under huden.
I vanliga fall hjälper dom till att ta ur, och byta ut, smycken i piercingar dom gjort, utan kostnad... Och att man får betala om man piercat sig någon annanstans.
Om jag var du och inte kunde få loss den själv så hade jag gått till en annan studio och bett om hjälp. Oavsett om du inte piercat dig där så kommer dom säkerligen hjälpa dig för betydligt mindre än 400kr. Skulle inte gått tillbaka till stället du gjorde det på om dom är så väldigt oservice minded.