• MalinBud

BIM Augusti 2024

Hallå! 

Jag hoppar in i denna tråd också! Har egentligen inte ?försökt på riktigt? ännu utan mer att vi skippar kondomen denna gång så får vi se. Har ÄL idag enligt Flo men har inte testat med tester. 

Det är första oskyddade sedan vi blev gravida med fyraåringen i oktober 2019. 

har BIM 14/8 så vi får se. 

• MalinBud

åhhh..  jag blir så less på att vänta 😅 

har BIM på onsdag 14/8, och gjorde inget ?riktigt? försökt under äl-tiden, men ändå finns hoppet där 🙈 

har tagit (utgångna 😂) gravtester i tre dagar som visar på negativt. Tänker att jag använder upp de utgångna och kommer inte mensen senast torsdag-fredag så köper jag nya tester. Vill inte få upp hoppet för mycket då vi egentligen inte försökt.. det skulle vara fint att plussa nu i augusti, men om det inte tar sig nu kommer jag börja köra äl-tester för att bekräfta kommande cykel.. med första barnet gick allt så smidigt så är väl lite naiv och hoppas på samma tur och ära även denna gång.. 

molvärk sedan dagarna innan äl som inte ger med sig. Ömma bröst som började dagarna efter äl (även minakad sexlus) men smärtan i ömma brösten har minskat senaste dagarna? Det brukar inte vara så utan det brukar göra mindre ont när mensen kommer.. sen även lite oren hy och allmän trötthet.. vi får se.. 🤔🙃

• MalinBud
    EJT skrev 2024-08-12 07:34:50 följande:
    Haha, jag vet hur det är! Vi kunde inte heller få till något riktigt försök kring ÄL denna gång, ändå hoppas jag också och går runt och inbillar mig olika symtom. Går tydligen inte att komma ifrån 😅
    Nej?det är väl en del av den här processen 🥲😅 

när har du bim?
  • MalinBud
    TrueResolution skrev 2024-08-12 10:41:40 följande:

Känner med dig!! 

då har vi nästan samma BIM, jag har beräknad mens 15/8, torsdag. Måndag idag och var negativt test imorse, både vanligt & testa tidigt (sticka).. suck. Varför håller man sig inte istället för atg bli besviken varje morgon. Hoppet börjar kännas lite kört snart. 

har liknande symptom som dig, haft molvärk sedan ägglossningen som senast veckan eskalerat lite till spänningar nästan konstant, minskad sexlust (är det ett symptom ens? Eller är det kanske en bieffekt på de enooooorma humörsvängningar man haft..?) Har SÅ dåligt humör och är irriterad eller ledsen för minsta lilla. brukar ha sjukt mycket mensfinnar innan tant röd kommer men ingenting nu, och är rysligt trött. Sover middag med ettåringen & lägger mig med henne på kvällen - ändå trött 😂🥲🤷🏼?♀️

Så spännande! Hoppas du får ditt plus snart! 
    imorse var mitt lika negativt som tidigare 🙃 

jag vet inte.. min sexlust brukar minska efter ägglossning, lagom till att sexlusten minskar brukar brösten börja ömma, men denna gång har det varit lite annorlunda? jag är så trött, men samtidigt sover jag så dåligt 😮?💨🙃 dessutom har det börja domna i höften plötsligt när jag ligger på sidan.. så har det aldrig varit förut.. så antingen ökade min vikt med typ 10kg på 3 dagar eller så är något galet med huvudet på mig hahahah.. 
Svar på tråden BIM Augusti 2024