Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM Augusti 2024

Hej på er!
    Jag hoppar in jag med (kommer dock inte vara super aktiv pga barn som tar all tid från mig) och följs åt i den eeeeviga väntan på mensen. 
    Jag har haft min första mens efter att ha fött en liten gosse i februari, han är nu ett halvår och vi önskar ett syskon tätt så har nu haft vårt första försök till detta 😊 Hade mensen 18-24/7 och hade förra v på cd 16 en liten blödning tillsammans med äggviteflytning, därefter äggviteflytning i två dagar ytterligare. Sexade loss på cd 16 endast så vi får se hur det går. Har lite svårt att räkna ut bim iom blödning + äv-sekret men utgår från att äl var sista dagen med äv-sekret. 

15/7 EJT, 35 år gammal, 1 barn född 2020. Är nu på 10:onde försöket efter två missfall tidigare i år.
    16/8 trefaldigmästareikärlek 30+, två barn född 15 & 24, första försöket efter lillebror som kom i februari. 

Anonym (Längtar) skrev 2024-08-15 06:44:49 följande:

Någon som tempar och håller utkik på tempen? 
    och en fråga till: ni som varit Gravida tidigare, hur tidigt har ni plussat? Jag plussade på ÄL+9 med äldsta dottern och ÄL+11 med yngsta.

Jag tempar, dock är den inte allt för tillförlitlig pga bebis som väcker mig lite då och då, samt tempar olika tider. Tycker mig dock kunna utläsa att äl skett. Lägger in min kurva 😊 Troligt på äl+7 idag 🤗
    Anonym (Längtar) skrev 2024-08-15 07:43:57 följande:
    spännande! har du några symptom?

Här är min! Har glömt att mäta ett antal gånger men temphöjningen kom dagen efter positiva ägglossningstester så känner mig relativt säker på att den var på CD 14 och att vi tyvärr missade att ha sex just då 😆
    Nä inte mer än pms-symtom, sockersuget, humöret, lite ryggvärk. Fick dock yrsel idag och det var ett av första symtomen med lillebror som nu är 6m. Dock förväntar jag mig inte att det ska ta sig så snabbt då vi kämpade närmre 11m med förra ☺️ Temphöjningen ser ju fin ut för dig!! Och ko dr ut att ha fått till det bra i närheten av äl med 🤭😉 Håller tummarna för plus för båda! 
Svar på tråden BIM Augusti 2024