• Mikaaelaa

BIM Augusti 2024

De man brukar säga är kraftiga smärtor och kraftiga blödningar bör man se upp för, det kan innebära missfall.
    Symptom kan ju komma och gå lite så jag tycker inte du ska vara orolig.
    När jag förra månaden hade kemisk graviditet så plussade jag svagt på testa tidigt och sedan fick jag mycket bruna flygningar och till sist 2 dagar med blod. Tog jag vanliga tester så fick jag negativt.

Utgå från att det går bra, finns ju de som inte ens har några symptom.🌷

• Mikaaelaa
    Vilm skrev 2024-08-24 06:29:38 följande:

Tack för så snabba och fina svar. Tog precis ett test som visade starkare plus än sist.. känner mig lugnare. 🥰Sista mensens första dag var runt den 29/7, ÄL och befruktning den 8-9/8. Enligt Flo-appen är jag i vecka 3 dag 6, en annan app med precis samma info skriver vecka 5. En hel djungel dethära, mycket att lära sig 😄

Grattis och lycka till🌷
  • Mikaaelaa

Tog ett testa tidigt i morse men det visade inget.
    Var ju också väldigt tidigt så jag hade inte förväntat mig något än heller. Får testar om några dagar igen. 

ÄL +8 tror jag. BIM -3 till BIM -5/6. 

Brular ha 25 dagar cykel men efter förra månaden blev de förskjutet och så fick jag rätt sen ÄL denna månad Så tror på de senare?

• Mikaaelaa
    Anonym (Sladdis2024) skrev 2024-08-24 08:08:20 följande:
    Vilken dag var Äl denna månad ? Lättare att räkna Bim utifrån det tänker jag 😊 Väldigt tidigt än tänker jag!
    Typ 15-16 /8 ÄL
  • Mikaaelaa

Jag ska testa i morgon.
    Är då antingen på BIM (25dgr cykel som jag vanligtvis har) men mer troligt BIM -3 utifrån ÄL

• Mikaaelaa

Jag hade förra månaden väldigt sen mens som var mindre än vanligt och endast 2 dagar. Hade till en början bara lite bruna flygningar under flera dagar. Väldigt avvikande för mig. Tog ett testa tidigt som visade svagt + men några dagar senare visade alla tester negativt. Jag hade med största sannolikhet en kemisk graviditet. Dvs att jag var gravid till en början men att graviditeten avslutades tidigt. Därav den konstiga ?mensen?

• Mikaaelaa

Jag fick göra vul för säkerhetsskull. visade inget (vilket de inte gör vid kemisk) behöver inte vara lika för dig men tänkte att de kunde vara bra att få någon förklaring till att kroppen beter sig konstigt. 

• Mikaaelaa

Fick lite ljusrosa ?blödning? idag men inget direkt blod än i alla fall. Vi får se om de kan vara en nidis eller om mensen är på väg

Svar på tråden BIM Augusti 2024