Inlägg från: SwediShortSnout |Visa alla inlägg
  • SwediShortSnout

Olydig

Anonym (Hmm) skrev 2024-07-24 21:03:51 följande:
    Jag är väldigt konfunderad här, du har varit tillsammans med din sambo I ett år, bor redan tillsammans med henne och kallar hennes barn din extradotter? Kanske har det gått alldeles för snabbt fram att tösen är helt förvirrad? Nej, alla treåringar går inte igenom denna fas men det är inte ovanligt att de inte lyssnar på en. Att hon gått från att vara en ängel till det du beskriver nu låter mycket märkligt.
    Ähh att det gått fort borde inte ha nått med det att göra. Vi har en egen dotter på gång vi älskar varandra. Dottern älskar att leka med oss båda och har mått superbra med oss tillsammans innan oxh gör det fortfarande. Om någon av oss är borta så frågas det och saknas. Sen som sagt har jag ju varit med sen lite innan hon fylde 2 så har ju varit där nästan halva hennes liv. Och att jag sa extradotter var mer för att ni skulle fatta lätt att det inte är min egna. 

Ja hon lyssna bra var söt och snäll, lite väl energisk men det tycker jag nog bara är positivt. Om det är att hon inte har utlopp för all energi kanske? Nej jag vet inte, vi har varit ute och lekt utforskat och haft det jättebra den första veckan här men nu kan man knappt göra nått då hon vägrar göra som man säger och får rigäla utbrott direkt.
Svar på tråden Olydig