• Anonym (L)

När är en tjej för smal? Tar ni hellre en med mer fläsk eller en benigare?

Hur vet man om man är smal eller ej? vad räknas som smal?

Och när blir en tjej för smal, enligt er män? Tar ni hellre en tjej som har lite mer fett på kroppen (men ej tjock!) eller smalare tjej som har ett benigare utseende (men inte anorektisk)?

• Svar på tråden När är en tjej för smal? Tar ni hellre en med mer fläsk eller en benigare?
  • Anonym (Stekt rimmat!)

Förolämpa inte guda-uppfinningen Fläsk genom att dra in den i könsdebatten! Fläsk är och ska förbli orört och tabu!

• Anonym (Rob)

Jag tittar inte ens åt fläskiga tjejer.

Hon får jättegärna vara benig för mig. Jag föredrar det. Dock får hon vara anorektisk.  Gränsen går nånstans vid bmi 16.
    Men allt mellan bmi 16-19 är utmärkt. 

• Anonym (Rob)

Inte anorektisk menar jag förstås.  De som ligger på bmi 11-12 är bara äckligt tyvärr.  

Anonym (Rob) skrev 2024-07-25 23:18:04 följande:

Jag tittar inte ens åt fläskiga tjejer.

Hon får jättegärna vara benig för mig. Jag föredrar det. Dock får hon vara anorektisk.  Gränsen går nånstans vid bmi 16.
    Men allt mellan bmi 16-19 är utmärkt. 

• Anonym (Igen?)

Hur många fett eller benigt trådar behövs egentligen? De senaste dagarna har det varit sjukt många. 

Jag föredrar normalvikt, gör inget om hon är lite mulligare på mysiga ställen. Smala fungerar om dom inte är för beniga. Lätt undervikt funkar så länge hon har former.

• Anonym (Eliza)
    Anonym (Rob) skrev 2024-07-25 23:19:40 följande:

Inte anorektisk menar jag förstås.  De som ligger på bmi 11-12 är bara äckligt tyvärr.  

De med 11 i BMI!? Dom är väl begravda redan så det kan ju inte vara annat än äckligt.
  • Anonym (Omöjlig fråga)

Du ställer en helt omöjlig fråga. alla har helt olika definitioner på smal och fläskig. Dessutom kan man vara smal (underviktig) men ha kurviga kvinnliga former Och stora bröst. Hur ställer man sig till den kroppstypen då? Att vara smal betyder inte nödvändigtvis platt och rak som en pojke. Och en del passar i att vara lite mulliga.

bildexempel vore på sin plats

Svar på tråden När är en tjej för smal? Tar ni hellre en med mer fläsk eller en benigare?