Bråk med ”svärfar”
barnens farfar är helt ointresserad av mina och min sambos barn(han som jag har barn med) varje gång vi bjuder in till kalas så svarar han inte, trots att jag skrivit ett osa datum. mina barn är 7 och 3, och han har endast kommit en enda gång för flera år sen. När jag bjuder på julen får jag inget svar, behöver alltid fråga för att stämma av och får till svar att han har andra planer. Han har träffat barnen typ 3-4 gånger på 7 år, och då är det inte för att han själv kommer förbi, utan för att vi ses ute nånstans på en gemensam familjeaktivitet med dom andra. Han ringer aldrig sin son(min sambo) och grattar när han fyller år, han gratta inte oss när vi fick vårat senaste barn som är 3 år. Han grattar aldrig våra barn, och den enda gången han kom på kalas så kom han utan present. Fick förklaringen att barnen redan har leksaker och han vill inte att dom ska bli bortskämda? bjöd in till kalas i år igen, han svarade inte, fick reda på annat håll att han hellre ville träffa sina andra barn och barnbarn just den dagen? men kunde inte meddela oss det.