Nu rök tråden om hur djupa ni kvinnor kan vara..
Men mäns intima delar går bra att diskutera i tråd efter tråd.
Men mäns intima delar går bra att diskutera i tråd efter tråd.
Jag tänker inte fortsätta att diskutera ämnet. Ville bara konstatera faktum.
Ja riktigt trist och primitivt.
Efter en massa äckligt förtal, mobbning och diskussionsförstörande i den tråden anmälde jag flera inlägg. Fattar inte varför moderatorerna valde att gå mobbarna till mötes och ta bort hela tråden.
Hade varit bra moral att sabotörerna och mobbarna blockerats från att skriva i tråden istället för att ta bort den!
Men moderatorerna kan kanske återställa den i något rensad form och med lämpliga blockeringar?
Anmäler såna trådar också. Allt som startas av patetiska autistincels, runkpellar och sexmissbrukare.
Mobbarna hahah
Det är inte kvinnor som spammar ner forumet regelbundet om kukar, inte heller de som producerar svaren från KåtaLisa
Jag tänker inte fortsätta att diskutera ämnet.
Ja riktigt trist och primitivt.
Efter en massa äckligt förtal, mobbning och diskussionsförstörande i den tråden anmälde jag flera inlägg. Fattar inte varför moderatorerna valde att gå mobbarna till mötes och ta bort hela tråden.
Hade varit bra moral att sabotörerna och mobbarna blockerats från att skriva i tråden istället för att ta bort den!
Men moderatorerna kan kanske återställa den i något rensad form och med lämpliga blockeringar?