• Anonym (Per)

Nu rök tråden om hur djupa ni kvinnor kan vara..

Men mäns intima delar går bra att diskutera i tråd efter tråd.

• Svar på tråden Nu rök tråden om hur djupa ni kvinnor kan vara..
  • Anonym (Per)

Jag tänker inte fortsätta att diskutera ämnet. Ville bara konstatera faktum.

• Meddelande borttaget
  • XDX

Ja riktigt trist och primitivt. 

Efter en massa äckligt förtal, mobbning och diskussionsförstörande i den tråden anmälde jag flera inlägg. Fattar inte varför moderatorerna valde att gå mobbarna till mötes och ta bort hela tråden. 

Hade varit bra moral att sabotörerna och mobbarna blockerats från att skriva i tråden istället för att ta bort den! 

Men moderatorerna kan kanske återställa den i något rensad form och med lämpliga blockeringar? 

• XDX
    Anonym (Bra) skrev 2024-07-27 20:46:05 följande:

Anmäler såna trådar också. Allt som startas av patetiska autistincels, runkpellar och sexmissbrukare. 

Du ska skämmas för hur du dömer och sätter dig över andra. Det du håller på med är förtal. 
  • Anonym (f)

Mobbarna hahah

Det är inte kvinnor som spammar ner forumet regelbundet om kukar, inte heller de som producerar svaren från KåtaLisa

• Anonym (f)
    XDX skrev 2024-07-27 20:51:11 följande:
    Du ska skämmas för hur du dömer och sätter dig över andra. Det du håller på med är förtal. 
    Hur kommer det sig att du aldrig ifrågasätter vad du själv håller på med?
    Ny å allt.
  • Anonym (Bra)
    XDX skrev 2024-07-27 20:51:11 följande:
    Nej. De enda som ska skämmas riktigt ordentligt här är alla äckliga sexbesatta inceltöntar som pervar sig med en massa porrtrådar.
  • Anonym (f)
    Anonym (Per) skrev 2024-07-27 20:45:04 följande:

Jag tänker inte fortsätta att diskutera ämnet.

Stark trådstart grabben!Död
  • Anonym (Per)
    Anonym (f) skrev 2024-07-27 20:54:55 följande:
    Stark trådstart grabben!Död
    Tack
  • Anonym (.)
    XDX skrev 2024-07-27 20:49:18 följande:

Ja riktigt trist och primitivt. 

Efter en massa äckligt förtal, mobbning och diskussionsförstörande i den tråden anmälde jag flera inlägg. Fattar inte varför moderatorerna valde att gå mobbarna till mötes och ta bort hela tråden. 

Hade varit bra moral att sabotörerna och mobbarna blockerats från att skriva i tråden istället för att ta bort den! 

Men moderatorerna kan kanske återställa den i något rensad form och med lämpliga blockeringar? 

Standarförfarande här på Familjeliv. De tycks ha väldigt lite resurser för moderering. Om en tråd blir för jobbig att moderera så tar de bort den, förmodligen för att det blir enklast så.
Svar på tråden Nu rök tråden om hur djupa ni kvinnor kan vara..