• Född1984

Sexiga underkläder för män?

Varför finns det inga sexiga underkläder till män? Jag skulle vilja kunna överraska min fru med något riktigt hett. Och när jag letar runt på nätet så finns det så få alternativ för män. Ska man generalisera så finns det antingen vanliga boxer eller breifs, inget fel i det men kanske inte super sexigt(?), eller så så är det kalsongerna som mest känns plojjiga.

Min fru kan köpa något lite spicy och jag känner att det är hett för att hon har gjort något för att känna sig sexig. Sen exakt vad det är, visst spelar det roll men det är ju egentligen ansträngningen som gör det hett. Men givetvis har även jag preferenser och uppskattar olika saker mer andra mindre. Men det är alltid lite av en turn on för oss att hon har köpt något sexigt och antingen att hon har det på när det ska liggas som en överraskning eller att hon visar innan och har det på hela dagen så jag vet. Brukar alltid sluta på ett härligt sätt. 

Så min fråga är. 

Ni som är intresserade av män vad tycker ni är sexigt på, just en, man? Är boxer osv hett? Hur ska jag tänka? Vad tänker ni? Kanske man ska skippa underkläder helt? 

• Svar på tråden Sexiga underkläder för män?
  • Anonym (Kitty)

Googla lingerie for men och liknande. Då får du upp träffar. Tror att dessa är mest till för gays. Men varför inte överraska din fru. Kan bli bra!

• XDX

Jag överraskade frugan med ett par sprängfyllda så kallade large pouch briefs. Hon höll på att dö av skratt, lätt värt varenda krona! 😅 

Att ha skoj ihop är sexigt! 

• Född1984
    XDX skrev 2024-07-28 16:40:42 följande:

Jag överraskade frugan med ett par sprängfyllda så kallade large pouch briefs. Hon höll på att dö av skratt, lätt värt varenda krona! 😅 

Att ha skoj ihop är sexigt! 

haha  kan tänka mig  Kanske ska prova det då(: och Såklart. det har vi. 

men vill ha något mer spicy än kul Denna gången. 

• Född1984
    Anonym (Kitty) skrev 2024-07-28 16:15:32 följande:

Googla lingerie for men och liknande. Då får du upp träffar. Tror att dessa är mest till för gays. Men varför inte överraska din fru. Kan bli bra!

googla.  där fanns ju en del. Men är det sexigt? Tycker det är svårt. 

har tränat som en galning se senaste halvåret och kommit i form, kanske för första gången i mitt liv. Så vill ha något som matchar liksom. 
  • Anonym (Q)

Det är skillnad på män och kvinnor. En man blir inte sexig som en kvinna, för att han har en snygg kropp och tar på sig string.

• Född1984
    Anonym (Q) skrev 2024-07-28 16:48:00 följande:

Det är skillnad på män och kvinnor. En man blir inte sexig som en kvinna, för att han har en snygg kropp och tar på sig string.

Nä såklart. Det är såklart så. Men tänker att det inte är så att jag ska träffa henne första gången. Utan mer som en liten krydda. 

vi har ändå ett bra sexliv och ligger mellan 1-3 gånger i veckan. Vilket känns bra då vi levt tillsammans i 12+ år. 

• Anonym (Nej tack)

Tycker inte att "sexiga" underkläder på män är sexigt. Tvärtom. För mig känns det lite "fjolligt". (Nej, jag vet att man inte får tycka det 2024, men särskilt manligt är det INTE). Ett par fräscha boxers är väl det bästa.

• Anonym (Nej tack)
    Anonym (Q) skrev 2024-07-28 16:48:00 följande:

Håller verkligen med. Inget sexigt alls.
  • Född1984
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-07-28 17:42:48 följande:

Tycker inte att "sexiga" underkläder på män är sexigt. Tvärtom. För mig känns det lite "fjolligt". (Nej, jag vet att man inte får tycka det 2024, men särskilt manligt är det INTE). Ett par fräscha boxers är väl det bästa.

Fattar. min fru kanske tycker samma. Det är ju Inte på hennes intiativ.  
  • Född1984

Men om jag ställer om frågan då.

vad tycker ni är sexigt när er man har på sig? 

Svar på tråden Sexiga underkläder för män?