Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Förspel

Nej frustrerad fru. Dina krav på längre förspel är inget överdrivet på något sätt. Hur snabbt tändningen kommer till skiljer sig naturligt från en människa till en annan. Allt är individuellt och situationsbundet. Tala helt enkelt om för din man att erotiken blir mer njutningsfull och skönare för dig med ett längre förspel än de befintliga! För mig korrelerar startsträckan med var jag befinner mig i min menstruationscykel. Under ägglossning rekordsnabbt. Ett par minuter. Numera utifrån mood, tidsaspekt och attraktion till mannen. 

• Anonym (Kvinna)
    XDX skrev 2024-07-29 22:18:06 följande:
    Det börjar långt innan sovrummet. Allmänt att hjälpa varandra att må bra, trivas, ha kul, inte stressa, flirta. Både laga mat och göra allt runtomkring som att plocka undan, diska, spara matrester. Ge massage, komplimanger. 

Handlar också om att välja ett bra tillfälle, t ex när hon tagit en powernap eller sovit en hel natt. Och när hon inte har bråttom. 

När vi väl hamnar i sängen så är första prio att få mycket hudkontakt. Av med alla kläder och ligga tätt ihop. Kramas, kyssas, ge heta komplimanger. Klämma och smeka varandra, flämta belåtet. Hon tar sedan min kuk och börjar massera sin vulva med mitt stenhårda stora ollon. Hon ger den en hawk tuah så att vulvamassagen blir ännu bättre.

Efter en stund börjar vi så smått göra små ansatser till penetration, sakta gradvis djupare under kanske 5 minuter innan ordentlig penetration. Sedan är sexet igång! 😍
    Wow vilken het utläggning i ert! 😍 Kunde inte målat upp det bättre själv. ja, scenariot är välbekant i mitt oxå. Som sagt bra presenterat. Känslan triggas lätt. 
  • Anonym (Kvinna)
    XDX skrev 2024-07-29 22:18:06 följande:
    Det börjar långt innan sovrummet. Allmänt att hjälpa varandra att må bra, trivas, ha kul, inte stressa, flirta. Både laga mat och göra allt runtomkring som att plocka undan, diska, spara matrester. Ge massage, komplimanger. 

Handlar också om att välja ett bra tillfälle, t ex när hon tagit en powernap eller sovit en hel natt. Och när hon inte har bråttom. 

När vi väl hamnar i sängen så är första prio att få mycket hudkontakt. Av med alla kläder och ligga tätt ihop. Kramas, kyssas, ge heta komplimanger. Klämma och smeka varandra, flämta belåtet. Hon tar sedan min kuk och börjar massera sin vulva med mitt stenhårda stora ollon. Hon ger den en hawk tuah så att vulvamassagen blir ännu bättre.

Efter en stund börjar vi så smått göra små ansatser till penetration, sakta gradvis djupare under kanske 5 minuter innan ordentlig penetration. Sedan är sexet igång! 😍
    Kan inte riktigt släppa tanken på din tanke om det enligt min opinion perfekta förspelet. Allt inkluderat. 😍 Wow på nytt 🤩
Svar på tråden Förspel