• Anonym (Romantikern)

Tjejer, när ni lägger huvudet på sned och ler, är det då ni vill knulla?

Var ute och cyklade i det fina vädret och så står hon där vid busshållplatsen. Den snygga tjejen jag brukar handla kläder av.
    Hon log mot mig och hälsade, jag blev så glad.

Blir nyfiken, är det såhär ni tjejer brukar göra när ni vill knulla?

Känns som jag har något på gång!

• Svar på tråden Tjejer, när ni lägger huvudet på sned och ler, är det då ni vill knulla?
  • Anonym (Skumtomte)

Ja, men bara om vinden blåser från väst samtidigt och graderna ute slutar på en jämn siffra!

• Anonym (Honestly)

Det finns inget "så gör tjejer när de vill knulla" - möjligen bortsett från om de kysser en inensivt och smeker könsorganet.

Det handlar om att avläsa situtionen i första. hand.

Om en tjej har erotiska fantasier om en är bästa strategin att bara flyta med slappna av, försöka vara trevlig, och ha kul tillsammans. På det sättet så kommeer tjejen med största sannolikhet visa sitt erotiska intresse mer explicit förr eller seanare. I annat fall är kanske inte intresset så starkt.

Men det finns inga färdiga tecken eller signaler som med garanti kan tydas som "jag är kåt" eller "jag vill ha sex".

Det är sådana föreställningar som snubbar opererar med strax inan puberteten i brist på erfarenhet och förmåga att avkoda situationeer sig i de flesta fall med åren.

Tänk på dig själv: Har du färdiga stereptypa beteenden som går att läsa och avkoda som ur en bok, som gör att man bara kan se på dig när du är kåt eller förälskad ?

Det finns inget sådant facit för tjejer heller.

• Anonym (uw)

Bara sexfixerade fånar tolkar in kåthet överallt och in i minsta lilla gest kvinnor gör. Snacka om applicering deluxe Drömmer

• Anonym (XXX)

Har sett många göra så när de tycker att någon är konstig. Det är istället för att skaka på huvudet.

• Anonym (Tjej)

Ja då har jag isåfall bjudit in de flesta jag nånsin träffat på till att knulla 

• XDX

Ett försök till nyansering här nedan, som jag tror du kan ha nytta av. 

Låter som en signal om att hon spontant tyckte du verkar trevlig och har fin utstrålning. D v s möjligen ett bra läge för att kolla av om skulle vilja lära känna dig. 

Och jag gissar att det endast i kombo med att hon vore starkt hypersexuell eventuellt skulle kunna tolkas som en signal om att hon så plötsligt blev sugen på att urforska möjligheten att ligga med dig. Väldigt få är starkt hypersexuella, tror jag. 

• XDX

Ursäkta mina rättframma frågor, ställda av nyfikenhet och omtanke: 
    - Tittar du på mycket porr? 
    - Är du möjligen hypersexuell? 

Tror du kan ha nytta av att fundera över detta. 

Svar på tråden Tjejer, när ni lägger huvudet på sned och ler, är det då ni vill knulla?