Inlägg från: Anonym (Göteborgaren2999) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Göteborgaren2999)

Besviken på dejt…

Jag träffade en kille via gemensamma vänner för några månader sedan utomlands, ( vi båda är 24 år gamla ) och fick höra av hans vän att han var intresserad av mig. Vi träffades ute på krogen med våra gemensamma vänner för någon vecka sedan. Jag blev då väldigt intresserad av honom och vi hade väldigt bra kemi. Han var väldigt självsäker, utåtriktad, pratade väldigt mycket, skämtade och skrattade. Hade väldigt mycket energi. Han stod på händer, och ställde sig upp och kramade människor. Var väldigt närgången mot mig och vi höll även varandra i händerna, kramades och nästan pussades. Han bjöd mig på drinkar, och vi skrattade mycket ihop. Efter denna utekvällen blev jag väldigt intresserad av honom och kände mig nästan kär. Han frågade mig direkt efter jag gick, på sms om jag ville träffa honom nästa vecka och jag sa självklart ja. 

Jag såg fram emot våran ?dejt? hela veckan och kände mig väldigt intresserad av honom? MEN när vi sågs kändes det som att jag träffade en HELT annan människa. Han var mycket mer nedtonad, allvarlig och ja?väldigt tråkig. Den där kemin vi hade tidigare hade försvunnit helt. Vi spelade golf ihop, åt mat tillsammans på en resturang och gick även hem till honom. Vi umgicks i 7 timmar och skrattade inte ihop en ända gång? och var verkligen inte i närheten av att röra varandra alls. Jag kände mig självklart väldigt besviken på dejten? 

Varför var han så annorlunda? För självklart kan alkohol göra att man blir mer social men han hade bara druckit någon öl innan, max 3 öl. (Vilket hans vänner bekräftade) och dom var inte alls speciellt berusade.) Och han drack även en öl när vi åt lunch. Kan det vara så att han var så nervös över att träffa mig ensam, att han blev helt personlighetsförändrad? Och inte ?vågade? vara sig själv. För det kändes verkligen som att jag träffade en helt annan människa. Han hade till och med ett annat tonläge på rösten, och hade en mer självsäker röst på utekvällen. 

Den där självsäkra, roliga killen med mycket energi som jag blev intresserad av, hade försvunnit helt?

Svar på tråden Besviken på dejt…