Inlägg från: Anonym (Palle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Palle)

Vågar inte tjejer gå ut på krogen längre?

Man är väl oftast i en annan sits socialt när man är 30+ Man har inte samma behov av att gå ut längre. Dessutom är det kvinnorna mellan20-30 som är hetast och dom får massa uppmärksamhet och bekräftelse av männen. Det är en sporre för att gå ut för dessa unga kvinnor.

Sen skulle jag vilja understryka att om man i sitt inlägg här på familjeliv måste berätta att man inte är sliskig och har respekt för kvinnor så vet i fan om man faktiskt har koll. En vanlig person hade inte behövt det tillägget.

• Anonym (Palle)
    Anonym (tjejkväll) skrev 2024-08-01 15:46:40 följande:
    amen ge dig.
    Jag tjötade med en tjej igår på krogen hon visade inga tecken på att jag va obehaglig. (vi tog varandras Instagram)

Röst istället och skit i vem jag är.
    Det ligger något i det ändå. En person som försäkrar att han är att lita på ger mig också dåliga vibbar. Det är underförstått, självklart och behöver inte sägas.

Men det är ju bra att det ändå funkar med tjejerna för din del!

Sen avstår jag att rösta, jag är man.
  • Anonym (Palle)
    Mia448 skrev 2024-08-01 15:44:30 följande:
    Oj vilken generalisering. Känner många 40plus som är snyggare än yngre kvinnor. 
    Det är klart att det finns många undantag. Men generellt sett är 20-30åringar hetare än 40+are och får även mer uppmärksamhet i utelivet. Tänker du att jag har fel i det?
  • Anonym (Palle)
    Anonym (För gammal) skrev 2024-08-01 15:57:37 följande:
    Tur man stannar hemma Tungan ute
    Det gör även jag. Är gubbe och inte alls lika het som mina yngre artfränder haha!
  • Anonym (Palle)
    Anonym (För gammal) skrev 2024-08-01 16:04:35 följande:
    Haha, ja fy tusan för att åldras. Håller dock inte med helt, "gubbar" kan vara nog så snygga. Men tror tyvärr inte att det finns så många "normala gubbar" ute på krogen heller, så det är nog lika bra att vi tanter och gubbar håller oss hemma Flört
    Jo men håller man efter sig själv så kan man troligtvis även skjuta något på åldrandet tänker jag. Jag trivs med att vara farbror/gubbe. Man har ett annat lugn.

Nu är det bäst att inte gå för offtopic, TS har redan förvisat mig från tråden en gång.. Haha!
  • Anonym (Palle)
    Hjelm skrev 2024-08-04 14:12:08 följande:

Kan det möjligtvis ha att göra med att kvinnor mellan 30-50 ofta har barn och oftast är hemma och familjemyser om helgkvällarna?

Ja, det handlar troligen inte om bristande mod.
Svar på tråden Vågar inte tjejer gå ut på krogen längre?