• Anonym (21 års skillnad)

Sugar daddy 19/40

jag har haft daddy issues i flera år, då min pappa finns i mitt liv men är hatisk mot mig, aldrig fått kärlek ifrån han. Så när jag var 17 ville jag ha en sugar daddy som kan få mig att skratta och någon jag kan krama och prata ut med samt att få saker. sugar daddyn var då 38 och vi blev kära i varandra.. vi klickade så bra och det blev liksom vi två. Och vi hade massa sex. Sex och kärlek. Men sen började jag tänka och känna mig äcklig att jag är kär i någon som är 21 år äldre än mig. Kände att det var fel. Så vi gjorde slut. det gick 6 månader och jag mådde dåligt varje dag. Så jag försökte ta kontakt med han igen. Vi har kontakt nu igen och träffades. Vi skratta, prata, kramades och kysstes. Jag har blivit kär i han igen och han sa att han aldrig slutat vara kär i mig. Kan det funka mellan en 19 åring tjej och 40 åring man?? han är perfekt i mina ögon. 

• Svar på tråden Sugar daddy 19/40
  • Anonym (Den mjuka sanningen)

Min elaka farsa motiverade mig indirekt till att ta några hundra högskolepoäng och få en bra lön. Då behöver man inte fjäska för gubbar för att köpa det man vill ha.

Jag köper min lyx för egna pengar och valde en jämnårig man som förhoppningsvis inte blir impotent innan jag går i pension.

Din har kanske 10 bra år kvar, sen är det 50- 50 att han har fått erektionsproblem.

• Anonym (Jag)

Jag har själv en dotter som är 17 och både jag och hennes pappa är yngre än din sugar daddy (36). Att vara 38 och ligga med eller vara tillsammans med en 17-åring är tyvärr lagligt i Sverige men sjukt. 

Tycker inte ålderskillnad behöver vara fel när båda är vuxna (och då tänker jag iallafall över 20 men helst lite äldre) men du var inte vuxen när ni träffades. Det finns ingen normal 38-åring som skulle vara med en 17-åring , förlåt men det är så. Kommer säkert få massa tummen ner av Kaffedrakar och andra gamla incels här men nej jag tycker absolut inte du ska fortsätta träffa honom. Hade du varit 25 och han 45 hade jag inte sagt samma sak men som sagt , han började träffa dig när du inte ens var vuxen. Se till att du får prata med någon istället så du kan få hjälp att bearbeta hur din pappa har varit mot dig. 

• Anonym (Ja)

Klart det kan! Så länge han är snäll mot dig och respekterar dig, att du inte känner dig tvingad till saker osv.

• Anonym (Erik den store)

Kan ni prata och ha bra givande samtal? Känner du ofta när ni umgås att ni är två jämnåriga själar och glömmer era åldrar?
    I så fall kan det funka. Men om bara sexet funkar jättebra så räcker det inte i längden. Sexet är det lätta, det kan många ha på kul tex 50 åriga damer med 20 åriga killar och vice versa. 
    Har man inget gemensamt utanför sängen funkar det inte.
    Men om ni kan prata som jämlika själar och ofta glömmer åldersskillnaden och om ni kan prata på ett djupt sätt, DÅ kan det funka jättebra.

Svar på tråden Sugar daddy 19/40