• Anonym (Elin)

Överkänslig sambo

Vi har ett jättebra förhållande och sexliv men jag är i behov av mer. Men min sambo tycker det räcker att vi ligger mellan 3-4 ggr i veckan. Vilket jag också accepterar att han inte vill.

Jag onanerar även 3 - 4 ggr i veckan oftast i sängen när min sambo ligger bredvid och försöker sova eller sover. Ibland när jag är nära att komma så vill jag gärna att han hjälper till men han är motvillig till detta, min sambo har även vaknat när jag kommer i en orgasm då jag skriker eller/ och att typ sängen ?skakar?. Även då har han blivit skitförbannad utan anledning.

Asså, han blir arg och sista imorse skällde han på mig att han hade vakant av mig och han tycker detta är snuskigt.

Vi är ett par som älskar varandra. Har han verkligen rött att säga så till mig och vad ska jag göra?

• Svar på tråden Överkänslig sambo
  • Anonym
    Anonym (Elin) skrev 2024-08-01 20:21:27 följande:

Nehe, vad ska jag göra då?

Var någonstans där ingen störs
    Normal hyfs
  • Anonym (kanske…)
    Anonym (Elin) skrev 2024-08-01 20:26:50 följande:
    Nej, jag vill inte ligga i soffan och pulla. 
    Fortsätt då att onanera i sängen och låt sambon bli mer sur och irriterad det kommer säkert göra att ni komma ha ett långt härligt förhållande ihop.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Vad i)

Sjukt respektlöst, och ärligt talat ett stört beteende. Du har en gränslöshet kring onani som inte är sund eller normal. Hade du varit min partner hade jag krävt att du skulle söka hjälp, annars blir det särbo utan övernattning. Eller tack och adjö. 

• Anonym (H)
    Anonym (Elin) skrev 2024-08-01 20:30:03 följande:
    Men jag bli kåtare och kommer lättare  av att han ligger där, så brukar fantisera saker när jag pullar och han ligger jämte och sover.
    Så din kåthet är viktigare än hans sömn? Sjukt ego? Elin.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Elin)
    Anonym skrev 2024-08-01 20:30:34 följande:
    Var någonstans där ingen störs
    Normal hyfs
    Men då hinner jag ju inte väcka honom så han kan hjälpa till
  • Anonym (Elin)
    Anonym (kanske?) skrev 2024-08-01 20:30:38 följande:
    Fortsätt då att onanera i sängen och låt sambon bli mer sur och irriterad det kommer säkert göra att ni komma ha ett långt härligt förhållande ihop.
    Men att han är en man och så känslig som till och med uttrycker att man är snuskig bara för man onanerar normalt. Jag visste inte att min sambo var så känslig
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Vad i) skrev 2024-08-01 20:37:35 följande:

Sjukt respektlöst, och ärligt talat ett stört beteende. Du har en gränslöshet kring onani som inte är sund eller normal. Hade du varit min partner hade jag krävt att du skulle söka hjälp, annars blir det särbo utan övernattning. Eller tack och adjö. 

Tycker det är respektlös när ens partner kallar mig för snuskig bara för att jag gör mitt
Svar på tråden Överkänslig sambo